Gå til innhold

Friends with benefits, er det så lurt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Okei, jeg har et lite problem. Eller rettere sagt: Det blir ikke noe problem hvis jeg ikke gjør noe med det, but anyhow...

Jeg og min venninne har en felles kamerat som vi begge liker veldig godt. Venninnen min har uttrykt at hun kanskje liker han litt bedre enn kun som en venn, og det samme føler jeg!

Vel, nå har jeg pratet litt mer med denne kameraten enn det venninnen min har gjort. Sist gang vi pratet kom vi innpå temaet sex, og han hintet til at han ville ha sex med meg. Sitat fra han "Jeg hadde ikke sagt nei hvis du hadde spurt" og hintet til det på et par andre måter også. Ikke noe slibrig ved det, han er ikke sånn i det hele tatt, men bare nevnte at han synes jeg er søt, attraktiv, sjarmerende osv. Jeg ble jo selvfølgelig veldig smigret! Liker han veldig godt, mest pga. personlighet. Vi kan snakke sammen om ALT!

Vel, jeg er jomfru (noe han vet) og hvis det skulle være en person jeg ville gi meg selv til den første gangen, så hadde det vært han, så jeg vil jo! Problemet mitt er venninna mi. Vi er bestevenner, og jeg vil ikke såre henne, ved å ha sex med han, når jeg VET har hun også liker han på den måten. Hun hadde antageligvis sagt at det var greit, men jeg vet at hun innerst inne hadde blitt lei seg og såret.

Så hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo virkelig ha denne fyren! Tviler på at det hadde blitt et fast forhold, kun fwb-stil, men det er helt greit for meg, egentlig. Skal jeg holde meg unna? eller prate med venninna mi?

Håper folk kan være saklige her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ut i fra det du skriver virker det som om du liker han litt mer enn bare Fwb.

Ville vært forsiktig å starte et friends with bennefits prosjekt hvis venninna de også liker han godt. folk har blitt uvenner for mindre. og hvis hun er forelska og vil bli i lag med han, og du bare går rundt og er fwb, så er nok sjangsen stor for at hun kan bli sjalu, såret og ikke vil/orker å ha kontakt med deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du burde snakke med venninen din før du gjør noe med han. Hvis ikkje kan du risikere å miste vennskapen med henne. Hvis du tar dette opp med hun og hun ikkje aksepterer at du liker han også og vil ha han så er det hennes problem isåfall. Hvis det er deg han vil ha så må hun akspetere at slik er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...