Gjest onemanswoman Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Jeg er ei jente på 28 år som er gla i sex, masse sex, og føler meg frigjort og trygg på meg selv.. Har aldri hatt behov for å utfolde meg i trekant eller swingers.. Ble singel på nyåret, og har truffet en gammel kompis og har datet han siden august. Har i hvertfall hatt noen når nøden og lysten er der I det siste har vi mistet litt kontakt, årsak er jeg litt usikker på, men tror det kan ha med forskjellige interesser når det gjelder sex.. Han er veldig klar for Swingers og trekant, mens jeg har aldri vært borti dette..Klarer ikke å tenne på jenter, og vet jeg ikke hadde klart å slappe av med partnerbytte etc.. Kameraten min og jeg har snakket om dette, og han mener dette er en del av han, og jeg sier "sorry" tenner ikke på dette! Etter en tlf.samtale vi hadde, hvor han tidl på dagen sendte en SMS og spurte om jeg ville være med å kose med han og ett vennepar, og jeg forklarte at jeg ikke ville være med på dette vi hadde en munter dialog, oh har truffet han i etterkant, men så har han trukket seg helt tilbake.. DVS, ikke sender mld, ikke viser interesse av at vi fortsetter som f...good friends..Vil jo gjerne fortsette med å treffe han... ER det jeg som er sær siden jeg ikke er villig til å utforske denne siden ved meg selv og min seksualitet :oops: Vi har jo ikke datet så lenge, og føler at dette er å bevege seg på utrygt vann.. Hva synes dere... ?
Gjest Madley Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 STÅ PÅ KRAVA JENTE!!!! Det er alt jeg har å si...finn deg en som fortjener deg
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Stå på ditt. Det er kjempeviktig at du ikke begir deg ut på noe du er utrygg på, før man vurderer slike former for sex bør man være 100% sikker. Dett burde kameraten din forstå og godta, og hvis han ikke gjør det, burde du tenke at han ikke er verdt "vennskapet" deres. På meg virker han ganske egoistisk. Jeg har en kjæreste som en gang ymtet frampå om swing, men jeg fortalte ham at jeg aldri kommer til å bli med på noe sånt. Det respekterer han, og hadde han ikke gjort det, hadde han ikke vært kjæresten min i dag... Lykke til!
Mette Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Nei' date=' du er ikke sær. Du gjør akkurat som du selv vil.[/quote'] Pga dobbel posting av temaet, har jeg kopiert Rachel sitt svar inn her, og slettet den andre tråden. Remyline -Moderator-
Gjest sexysadie Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Ikke la ham presse deg til noe trekant som du ikke slev tenner på nei.' Finn deg en annen knullekompis.
Devi Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 Han er tydeligvis veldig opptatt av å swinge seg, og det tyder vel på at han ønsker en elskerinne som vil delta på dette. Du har andre ønsker og oppfatninger, og da vil det vel være greiere for deg å finne deg en med samme ønsker som deg ?
Suzy Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Du er da ikke sær fordi du sier fra hva du tenner på og er bevisst på hva du ikke tenner på...? :-? Det er helt greit å ikke ville "ha seg" med ørten stykker på en gang - eller å ville det. Det er jo så individuelt hva vi tenner på. Det viktigste er vel at du aksepterer at kompisen din tenner på det og at han aksepterer at du ikke gjør det. Om dere vil fortsette å kompis-knulle er vel det greit, men om deres seksuelle behov er så grunnleggende ulike som det kan virke er det kanskje like greit at dere begge begynner å speide etter andre som kan fylle rollen som seksualpartner bedre? Suz
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Hvis han løper rundt og pakker den inn i alle tilgjengelige hull, så skjønner jeg overhodet ikke at du i det heletatt slipper han inn "hos deg" Gi han ballespark, det ville definitivt jeg gjort, fy faen! Skal respektere andres NEI, at du ikke er intressert, men han maser videre er ikke akseptabelt. Flush den tosken og finn deg ny "venn"
aline Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Han gjør ikke noe galt når han ønsker dette, og du gjør ikke noe galt når du IKKE ønsker dette, dere har bare forskjellige ønsker seksuelt. Dersom det ikke er ett seriøst forhold dere er ute etter, så ville jeg kanskje kikket meg om etter en som har litt mer samme ønsker når det gjelder sex, for dere er på hver deres kant. Dersom dere derimot ønsker å utvikle dere til ett par, fordi dere liker hverandre som noe mer en bare elskere, så ville jeg satt meg ned å pratet om hvordan dere kunne komme til en løsning som kunne tilfredsstille begge. Hva er viktigst for hvem etc. Er det viktigere for ham å kunne ha dette som en liten del av sexlivet sitt en det er for deg å ikke ha det, så tenk på om du kunne gjøre. Er det viktigere for deg å ikke være med på dette en det er for ham å ha dette i livet sitt, så lar dere det vær. Men siden dette er noe han tenner sterkt på, og du ikke ønsker det, så kan det være vanskelig å forsøke seg på ett forhold med så ulike ønsker om ett forhold. Lykke til uansett hva dere gjør.
Saturn Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Nei du er ikke sær, det er veldig viktig at du ikke trår over dine grenser. Og hadde du blitt med på det bare for han ville så hadde vel ikke det gitt deg så mye heller. Stå på kravene dine du.
BaggerLane Skrevet 7. november 2003 #11 Skrevet 7. november 2003 Ja, du er sær... la nå gubben få litt moro...
Gjest Blaster Skrevet 8. november 2003 #12 Skrevet 8. november 2003 ER det jeg som er sær siden jeg ikke er villig til å utforske denne siden ved meg selv og min seksualitet :oops: Nei! Du er ikke sær! Si nei til alt du ikke har lyst til og la ham ikke presse deg. Går du med på slike ting mot din vilje, uten at du er klar for det, så vil du angre i lang tid etterpå. Det han foreslår er greit nok for de som liker sånt, men presser eller maser de for å få sin vilje ville jeg kalle det et overgrep. Sex skal være godt for alle parter.
Joplaya Skrevet 8. november 2003 #13 Skrevet 8. november 2003 Ja' date=' du er sær... la nå gubben få litt moro...[/quote'] Er det kun trekant og swinging som er moro? Typisk at jeg alltid har det kjedelig.
BaggerLane Skrevet 10. november 2003 #14 Skrevet 10. november 2003 Dersom gubben kjeder seg, vil han nok finne på noe moro uansett, så hvorfor ikke være der når det skjer...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå