Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel i 7 år nå, kun avbrutt av kortere forhold på maks 1/2 år. Er visst forfulgt av uflaks, og treffer bare feil menn. Har slettes ikke lagt på latsiden; er sosial, trener på helsestudio, har fritidsaktiviteter der det er masse menn, har vært på byn 1 million ganger, datet i søkk og kav og i det hele tatt.

Kjenner savnet etter en kjæreste har tatt helt overhånd nå, trist og lei meg..og så går det ut over selvtillitten min, for hva er galt med meg-hvorfor vil ingen ha meg?

Akkurat i kveld sitter jeg og hører på musikk som min siste eks-kjæreste pleide å synge til meg, gråter, savner han (har flyttet til en annen kant av landet) og tenker at jeg skulle aldri latt han gå, skulle tatt han tilbake når han ville det..

Huff, så vanskelig dette er...og så blir det heller ikke enkelere med årene, nå når jeg har passert midten av tredve-årene..

Har ingen lang liste over kriterier, men ønsker meg bare en snill, omgjengelig, god mann som ler av de dårlige vitsene mine :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde begynne å se etter kvalitet istedet for kvantitet?

Vært på byn 1 million ganger, datet i søkk og kav og i det hele tatt ... høres ut som helt feil strategi.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde begynne å se etter kvalitet istedet for kvantitet?

Vært på byn 1 million ganger, datet i søkk og kav og i det hele tatt ... høres ut som helt feil strategi.

Vel, akkurat for øyeblikket lener jeg meg tilbake og venter i spenning på mannen som skal komme ramlende ned fra himmelen. Har gitt opp dating-sider på nett og all datingen det medfører. So bring him to me!

Skrevet

Komme over din eks før du finner deg en ny, kanskje ? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor aktiv er du til å se etter menn du liker i dagliglivet? På butikken, bussen, T-banen og slikt. Flørte med menn du liker kroppsspråket til og la intuisjonen jobbe litt for deg.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor lete?

Slutt å tenk så mye på det så dukker han plutselig opp. Tenk at du heller skal finne mange koselige kompiser.. og vips.. så sitter du der med kjærest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor aktiv er du til å se etter menn du liker i dagliglivet? På butikken, bussen, T-banen og slikt. Flørte med menn du liker kroppsspråket til og la intuisjonen jobbe litt for deg.

Og da spør jeg dere forum-brukere: hvor mange av dere fant ektemannen deres på butikken? Bussen? (Akkurat bussen har jeg faktisk truffet en, nattbussen vel og merke, og som endte i et forferdelig uforpliktende forhold)..

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lete?

Slutt å tenk så mye på det så dukker han plutselig opp. Tenk at du heller skal finne mange koselige kompiser.. og vips.. så sitter du der med kjærest.

Jada, og det gjør jeg jo. Men er stadig slik at de som vil ha meg, vil ikke jeg ha. Og som sagt, jeg er IKKE kresen.

AnonymBruker
Skrevet

Og da spør jeg dere forum-brukere: hvor mange av dere fant ektemannen deres på butikken? Bussen? (Akkurat bussen har jeg faktisk truffet en, nattbussen vel og merke, og som endte i et forferdelig uforpliktende forhold)..

Ikke så mye at du skal finne ektemannen her eller der, mente mer å bare være litt mere naturlig flørtende i hverdagen så det er større sjanse for han plutselig dukker opp slik som karolinn sier. Met det mener jeg altså ikke at du skal henge på menn som en klegg men bare virke normalt imøtekommende og hyggelig. Nå vet jeg jo ikke hvordan du er så dette kan være skivebom altså. Får du mye interesse fra menn i hverdagen? Hvis du gjør det men bare møter feil menn så er det vanskelig å si. Hva er feil med de mennene du møter? Er de ikke ute etter å binde seg?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye at du skal finne ektemannen her eller der, mente mer å bare være litt mere naturlig flørtende i hverdagen så det er større sjanse for han plutselig dukker opp slik som karolinn sier. Met det mener jeg altså ikke at du skal henge på menn som en klegg men bare virke normalt imøtekommende og hyggelig. Nå vet jeg jo ikke hvordan du er så dette kan være skivebom altså. Får du mye interesse fra menn i hverdagen? Hvis du gjør det men bare møter feil menn så er det vanskelig å si. Hva er feil med de mennene du møter? Er de ikke ute etter å binde seg?

Jeg smiler til verden (nesten) hver dag og går med rak rygg. Blir f.eks på jobben oppfattet som sjarmerende. Pen i tøyet, nysminket og fresh nesten hvor enn jeg skal. Er ikke ufyselig å se på. Og ja, jeg får interesse fra menn i hverdagen..men ingenting jeg ville tatt med meg hjem for å si det sånn.

De mennene jeg treffer er jeg ikke intressert i pga utseende, personlighet etc etc..en må jo være tiltrukket av en person som et utgangspunkt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg smiler til verden (nesten) hver dag og går med rak rygg. Blir f.eks på jobben oppfattet som sjarmerende. Pen i tøyet, nysminket og fresh nesten hvor enn jeg skal. Er ikke ufyselig å se på. Og ja, jeg får interesse fra menn i hverdagen..men ingenting jeg ville tatt med meg hjem for å si det sånn.

De mennene jeg treffer er jeg ikke intressert i pga utseende, personlighet etc etc..en må jo være tiltrukket av en person som et utgangspunkt.

OK da er det ikke det som er problemet ihvertfall. Sikker på at du ikke er kresen? Reagerer litt på ordet "ingenting", menn er ikke en vare du velger fra en butikkhylle vet du :gjeiper: Du sier jo at du ikke er kresen men sikker på at du ikke er vel kritisk? Høres ut som du har vanskelig for å bli tiltrukket av menn for de fleste ser jo vel sånn noenlunde OK ut? Støtter mer og mer det karolinn sa om at du bare må finne en måte å bruke mer tid sammen med menn uten å stresse så får du tid til å bli tiltrukket av noen.

Skrevet

Og hva er da feilen med personligheten til alle disse mannfolka?

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er da feilen med personligheten til alle disse mannfolka?

Ikke bare personlighet men også utseende, i en kombinasjon eller hver for seg.

Har f eks en på jobben som har invitert meg på date som er 20 år eldre enn meg, nei takk.

Datet en fyr der jeg måtte "dra" hele daten og var dødssliten etterpå. Nei takk.

En jeg datet var 9 år eldre enn meg, hadde løyet på høyden(lavere enn emg) og så ut som en "gammel mann"..ja, også bor han i båt. Nei takk.

En jeg datet hadde motsatte meninger om ALT i forhold til menigheten (som meg), litt som det gikk sport i det. Nei takk.

Så er det jo en del tilfeller der jeg rett og slett ikke er tiltrukket av mannen, og det må jo en være.

Jeg vet jo etter mange år på baken, sånn noelunde hvilken type så passer meg. Han må være pratsom og kjapp i replikken f. eks.

Skrevet

Ikke bare personlighet men også utseende, i en kombinasjon eller hver for seg.

Har f eks en på jobben som har invitert meg på date som er 20 år eldre enn meg, nei takk.

Datet en fyr der jeg måtte "dra" hele daten og var dødssliten etterpå. Nei takk.

En jeg datet var 9 år eldre enn meg, hadde løyet på høyden(lavere enn emg) og så ut som en "gammel mann"..ja, også bor han i båt. Nei takk.

En jeg datet hadde motsatte meninger om ALT i forhold til menigheten (som meg), litt som det gikk sport i det. Nei takk.

Så er det jo en del tilfeller der jeg rett og slett ikke er tiltrukket av mannen, og det må jo en være.

Jeg vet jo etter mange år på baken, sånn noelunde hvilken type så passer meg. Han må være pratsom og kjapp i replikken f. eks.

Ja, høres jo ikke akkurat ideelle ut disse eksemplene dine over her.

Men det skal ikke være lett eller fort gjort å finne den rette vettu.

Skrevet

Tar du inisativ til de mennene du finner tiltrekkende?

AnonymBruker
Skrevet

Tar du inisativ til de mennene du finner tiltrekkende?

Jeg flørter gjerne, men er så gammeldags at menn må ta intiativet...trenger liksom at de gjør det, som en slags bekreftelse..

Skrevet

Jeg flørter gjerne, men er så gammeldags at menn må ta intiativet...trenger liksom at de gjør det, som en slags bekreftelse..

At begge viser interesse er aldri feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...