Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere får mensen sent på kvelden/natta, hvilken dag setter dere som første mensdag da?

Begynte å spotte litt isted og tenkte at da blir det sikkert full rulle imorgen. Men det blir stadig mer nå så jeg bare lurer på om jeg skal bruke dagens dato eller morgendagen...

Ikke akkurat så big deal med en dag til eller fra men... Vil bare så gjerne treffe EL perioden best mulig og få et nytt babyfrø på plass... I hope...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg får alltid mensen på kvelden/natten. da tar jeg dato etter midnatt som første dag. vet ikke om det er riktig men.. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere får mensen sent på kvelden/natta, hvilken dag setter dere som første mensdag da?

Begynte å spotte litt isted og tenkte at da blir det sikkert full rulle imorgen. Men det blir stadig mer nå så jeg bare lurer på om jeg skal bruke dagens dato eller morgendagen...

Ikke akkurat så big deal med en dag til eller fra men... Vil bare så gjerne treffe EL perioden best mulig og få et nytt babyfrø på plass... I hope...

Personlig ville jeg ha tatt dagen etter hvis jeg fikk den så sent!

Skrevet

Har ingenting å si. Jeg registrerer alltid første dagen med friskt blod, uansett om det er kveld eller morgen.

Med tanke på EL kommer denne 11-17 dager før neste mens. Så det å telle seg frem til den ut i fra første mensdag er utrolig unøyaktig uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...