sophiaM Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Var hos frisøren, men skal tilbake igjen om et par dager fordi jeg ikke er helt fornøyd med resultatet. De forventer vel ikke at jeg skal betale for timen da? Dette går vel på reklamasjon og god kundebehandling? Eller tar jeg helt feil nå?
Gjest Iah Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 De fleste retter vel opp uten ekstra kostnad, god service kaller man slikt. Men jeg vet om ei som måtte punge ut for opprettingen også, selv om det var helt klart at frisøren hadde ødelagt både håret og hodebunnen hennes.
suzie Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Jeg fikk frisøren til å farge om hele håret mitt en gang jeg syntes resultatet var helt forferdelig (gikk med lue). Hun ville jeg skulle betale opprettingen, men jeg kranglet meg til å slippe.... men gikk uansett aldri tilbake til samme frisør.
Essie_ Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 (endret) Ved den ene opprettingstimen jeg har vært på fikk jeg beskjed om at jeg selvfølgelig ikke skulle betale noe. Endret 11. april 2011 av Anemsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå