AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Jeg lurer på om det er mulig å skjule nedlastede programmer/filer ved hjelp av foreldrekontroll/ parental control (eller andre programmer).
Fomle - Fanten Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Ja det finnes mange slike programmer. De fleste koster penger, men det er også gratis versjoner å finne på nette. For eks Parental Lock Guard Som da kan lastes ned som en demo - prøve versjon. Den kan gjøre alt som du beskrev ovenfor Fomle - Fanten
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Ja det finnes mange slike programmer. De fleste koster penger, men det er også gratis versjoner å finne på nette. For eks Parental Lock Guard Som da kan lastes ned som en demo - prøve versjon. Den kan gjøre alt som du beskrev ovenfor Fomle - Fanten Så hvis man har et program, fil e.l. på maskina man ikke ønsker at andre skal se, kan man laste ned et sånt program? Har du flere eksempler?
aluminium Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Har du Mac kan du gå rett inn i Systemvalg og plukke ut hvilke programmer hver enkelt brukerkonto skal ha tilgang til. De applikasjoner man ikke gir brukeren tilgang til, kan dermed heller ikke åpnes. Jeg tror du kan sette begrensninger på tiden også, at man ikke får brukt visse programmer etter gitte tidspunkter...
Fomle - Fanten Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Så hvis man har et program, fil e.l. på maskina man ikke ønsker at andre skal se, kan man laste ned et sånt program? Har du flere eksempler? Hvis du kun er ute etter å nekte andre pc brukere tilgang til èn eller flere filer, så ville jeg nok heller gjort det på en annen måte. 1. Du kan opprette din egen brukerkonto på pcen. Dette vill gjøre dine mapper og filer utilgjengelig for andre 2. Du kan fortelle meg hvilken type fil fil du vill ha skjult. Event. Du kan passord beskytte filene. Om det er noe du lurer på så bare spør. Fomle - Fanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå