Chiquita Skrevet 19. mai 2002 #21 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg kaller min kjære for: Loverboy (liker det IKKE når noen andre hører det) Kjekken Vennen Go'ingen Kjappen (Ganske ironisk, for alt han gjør bruker han LANG tid på) Xxxxx (navnet hans) Sjefen (når jeg omtaler han til noen andre) ... osv... (er sikkert flere som jeg ikke husker i farten)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 23. mai 2002 #22 Del Skrevet 23. mai 2002 Jeg kaller han: Go gutten min, kjærest, elskling, storesnuppen (hunden min er lillesnuppen ), kosegutten, snusken, sussenuss, vennen, vennen min... +++ Han kaller meg: Kjæresten min, pusen min, pus, kjærest, sexy girl, jenta mi, lille vennen min. Fy flate så teit det ser ut på trykk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 23. mai 2002 #23 Del Skrevet 23. mai 2002 Tigergutt!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli2003 Skrevet 29. mai 2002 #24 Del Skrevet 29. mai 2002 Her går det i snuppen, studmuffin, brummen/bamsen min, sussebass, søtnos, go'gutten, gullet mitt, vennen min, kjære osv... Bruker "snuppen" mest da. Han kaller meg "sessa" (forkortelse for "prinsessa"), jenta mi, søtnos og kjærsten min... Hmm, jeg synes visst det er morsommere med slike kosenavn enn han gjør... Synes det er koselig jeg! Silje 1212[ Dette Innlegg er endret av: Juli2003 den 2002-05-29 17:01 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå