micha6 Skrevet 10. mai 2002 #1 Del Skrevet 10. mai 2002 Heysann! Lurte bare på hva deres kosenavn på kjærstene deres er.....og hvor i landet dere kommer fra? Hilsen M&M1212[ Dette Innlegg er endret av: micha6 den 2002-05-15 10:30 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #2 Del Skrevet 10. mai 2002 min på kjæresten er : "skjønningen min" he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 10. mai 2002 #3 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg brukte pus eller pusen, og lille venn på eksen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #4 Del Skrevet 10. mai 2002 Gullet mitt! Han kaller meg bibi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mai 2002 #5 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg kaller ham min GD (Grand Danois) For han er virkelig En GD; Høy,diger glad og lykkelig!Og verdens skjønneste.Likeså som at Grand Danois er verdens vakreste hunderase!1212[ Dette Innlegg er endret av: sexysadie den 2002-05-10 14:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 10. mai 2002 #6 Del Skrevet 10. mai 2002 Hei Jeg kaller sammboeren min for pus,vennen,Kozen,elskling,tøffingen, supermann eller snopet Kjært barn har mange navn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mai 2002 #7 Del Skrevet 10. mai 2002 Kaller ham gosse jeg! Litt barnslig og svensk kjælenavn på liten gutt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 10. mai 2002 #8 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg kaller sambo mest for "stille" jeg "duersåtaus" Ellers kaller jeg ham elskling, skatt, vennen, sexy, mr. sexy voice, bamsemums, kose klumpen....... and so the story goes... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 11. mai 2002 #9 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg bruker de "tradisjonelle" kosenavnene, pluss nån til; - kjære - kjekken - go gutten - Supermann - gulle - tjukken (men ikke sånn at han hører det, han er jo ikke tjukk:O...)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mai 2002 #10 Del Skrevet 11. mai 2002 Samboern min kaller jeg for snuppen min eller snuppeluppen. p.s hankatten min kaller jeg også for snuppen. Og jeg elsker de begge. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 11. mai 2002 #11 Del Skrevet 11. mai 2002 "Kjærsten min" eller studmuffin. Studmuffin begynte egentlig som veldig fleip, men etterhvert så har det blitt et fast kjælenavn. Kosebamsen og kosepusen er også mye brukt. Han kaller meg for kjære, kjærsten, prinsessen eller Sjefen (når ham omtaler meg til noen andre). Catzy12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #12 Del Skrevet 14. mai 2002 Vi er pus begge to vi. Godt å høre at det er flere karer som må finne seg i sånne umandige kallenavn (ikke at det gjør ham noe, altså). Ellers er han Lekkerbisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 14. mai 2002 #13 Del Skrevet 14. mai 2002 puus ! Burn baby, baby burn1212[ Dette Innlegg er endret av: Guess What! den 2002-05-19 14:51 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #14 Del Skrevet 14. mai 2002 Kaller samboern for: Gogutten Smurfen Stumpen Jeg går under navnet Sugarbaby...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2002 #15 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg foreslår "duglaptamukkseikolfas"... Det er enkelt å huske, og er et gammelt indiansk uttrykk for "mannen med godku*ken"... ...sier en mann som syns kulturen med slike "kosenavn" er latterlige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 14. mai 2002 #16 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg kaller ham for "kjæresten min", "min elskede", "kjære", "elsklingen" osv. Altså bare standard kjælenavn. Han kaller meg for pusekatt, noe jeg synes er veldig søtt. Jeg har veldig lyst til å kalle ham "pelsdyret mitt" (fordi han er så hårete...), men det får jeg dessverre ikke lov til... Uansett er han verdens skjønneste fyr! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa Skrevet 14. mai 2002 #17 Del Skrevet 14. mai 2002 Hmm... Jeg sier alltid: -gi deg din "dumsnut" (han er svensk) morsomt at det betyr tulling,ikkesant? -og: superlover, sexmachine, supermann, mr.Digg, snopet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #18 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg kaller kjæresten min for - Mannen min (på samme vis er jeg "Kvinnen min" for ham, vi er ikke gift) - darling beibe - kosepusen - nuspeluspen (haha, ser skikkelig teit ut på skjerm, men det er morsomt å si!) - sexymannen - kosen oj, ble jo helt romantisk av dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #19 Del Skrevet 19. mai 2002 I klissete stunder kaller vi hverandre "smoochie pooh" & "wugglie bear" (hvis noen har sett monsters, inc....) Ellers: - Lille Prins (han liker det ikke...) - Nydlingen - Schærsten - Snabb - Dilten (han pleier å dilte etter meg) Også jeg som egentlig synes det blir altfor sukkersøtt. Jaja, er vel det forelskelse gjør med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. mai 2002 #20 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg kaller min Mann for Nuppe (han liker det egentlig ikke)og han kaller meg for Kjærring.(noe jeg ikke liker) Ellers så går det på Ælskling,nusket og trollet her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå