AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Jeg var inne å så på skinlaboratory.com, og ser de selger glykosyre 35%. Jeg har brukt penslingskur fra MD, er dette det samme? Glykosyren i penslingen er 40% så det er jo ikke helt samme styrke, men er det egentlig samme greia bare litt annen styrke? For på skinlaboratory var det jo veldig billig, jeg kjøpte en kur av Hilde Christina, og den kosta 1900. Så hvis det er samme greia så har hun overprisa noe sykt! Og hvis jeg skal bestille derfra, hva bør jeg egentlig bestille når jeg har fuktfattig og uren hud? Håper noen kan hjelpe meg
MaH Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jepp, det er akkurat det samme greiene, bare litt ulik prosent:) Lønner seg helt klart å kjøpe på SkinLaboratory! 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Takk for svar Men hva kan jeg bruke istedenfor den alkoholen som man bruker før man tar på glykosyren? Selger de det også?
DanSL Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Jepp, det er akkurat det samme greiene, bare litt ulik prosent:) Lønner seg helt klart å kjøpe på SkinLaboratory! Thank you for talking about us! www.skinlaboratory.com/videos
Professor Orm Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Takk for svar Men hva kan jeg bruke istedenfor den alkoholen som man bruker før man tar på glykosyren? Selger de det også? Enten vasker du bare huden veldig grundig til alt fettet er borte, ellers fungerer det også fint med vodka etter rens. Eller annen sprit, for eksempel fra apoteket. Poenget med den første er å avfette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå