Gå til innhold

Å velge bryllupsdato...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har ikke satt noen dato for bryllupet vårt ennå.. Men er sikre på at vi vil ha det vinteren 2005. Hvilken måned tror dere er best; januar, februar eller mars?? :roll: Litt opptatt av at det er kaldt nok til at det ikke blir snøslaps, men en kan jo aldri gardere seg...

Takker for innspill! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt litt på 05.02.2005 da. Synes det er en skikkelig stilig dato. :hjerter: Så ja: februar er en bra måned!

Skrevet

Er vel best med januar/februar i oslo da for å unngå slaps og regn, er det ikke?

Skrevet

Ja, jeg tror nok det, ibe. Bare det ikke blir for nære jul/nyttår...?

Skrevet

Synes den 05022005 var litt bra jeg...............og letter å huske for kommende distrè ektemenn :ler:

Skrevet

Innbiller meg at det som oftest er finest vær i februar, med kald luft og masse sol :briller: (men nå har jeg ikke ført noen statistikk assa :roll: )

Skrevet

Jeg hadde gifta meg i januar jeg da..Syns januar er en fin man,og da er det jo evnt masse snø også...

Skrevet

Jeg giftet meg i desember, rett før jul. Eneste ulempen med det, var at det ble veldig tidlig mørkt.

Ellers er det flott med vinterbryllup!

Skrevet

5. februar:

1999: morgentemperatur: 2 minus

2000: minimumstemperatur: 20 minus

2001: minimumstemperatur: 19 minus

2002: minimum 0, maksimum 7 pluss og regn

2003: minimum 4 minus, maksimum 1 pluss, snø

Alt notert av undertegnede på Søndre Nordstrand

Skrevet
5. februar:  

1999: morgentemperatur: 2 minus  

2000: minimumstemperatur: 20 minus  

2001: minimumstemperatur: 19 minus  

2002: minimum 0, maksimum 7 pluss og regn  

2003: minimum 4 minus, maksimum 1 pluss, snø  

Alt notert av undertegnede på Søndre Nordstrand

Hva du kan, hva du kan :) IMPONERENDE :)

Skrevet

Ikke rart du går under navnet "Mother of the Bride" :hoppe: Tusen takk! Får håpe ikke 2002 gjentar seg!! :roll:

Skrevet
Jeg giftet meg i desember, rett før jul. Eneste ulempen med det, var at det ble veldig tidlig mørkt.

Ellers er det flott med vinterbryllup!

Er det vi hadde tenkt også. Hvor tidlig mørkt kan det bli da? Kan vel være litt koselig med mørket også. Med lys og det hele...

Skrevet

Hva med 02.03.04? litt dato-kult da. Disse "Ringenes Herrer" forlovet seg 01.02.03 :briller:

husker det var mye snø og kaldt :klem2:

Skrevet

Vi gifter oss i februar 2004. Litt tilfeldig for oss at det ble akkurat da, men jeg syns det er den beste mnd egentlig. Da er det litt lysere, samtidig med at mulighetene for at det er snø er ganske store. Vi vil gjerne ta noen bilder ute, og da er lyset ganske viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...