AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Det lurer jeg på Er ikke kjempeille,men huden er uren nok og jeg er for gammel til kviser nå! I tillegg har jeg fått endel kviser/hudormer!?!? på rygg/nakke. Har noen noen gode tips i fht det? Kjempelei og føler meg ikke pen. Kan ikke fatte hvorfor det kommer hudormer på ryggen? Håper noen kan hjelpe meg:) P-piller vil jeg som nevnt ikke ha.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 antibiotika over lengre tid. tetracycliner først og om det ikke hjelper; roaccutan. Har pcos jeg også, kan ikke bruke p-piller og hadde uren hud. Antibiotika er tingen. Gå til legen din og be om henvisning til hudlege.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Glemte å skrive at du kan kombinere antibiotikaen med differin krem. den hjelper mot akne komedoner (hudormer), men antibiotika er klart det beste våpenet
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Tusen takk for svar!:)Bestiller legetime imorra! Jeg er så lei av alle urenhetene, og iom at jeg nylig fikk diagnostisert pcos regner jeg med det h.saklig er grunnen til kvisene. Er flaut å ha kviser i fjes og på rygg når man er godt over tenårene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå