AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 http://www.siteadvisor.com/sites/youtube.com?pip=false&premium=false&client_uid=1976519999&client_ver=3.3.1.131&client_type=IEPlugin&suite=false&aff_id=0&locale=nb_NO&os_ver=6.0.2.0 Dette området er bra (427) Dette område sender ut spam (11) Adware-programmer, spionprogrammer eller virus (25) Webleser-misbruk (7) Forstyrrende popup-vinduer (18) Phishing eller annen svindel (10) Dålig e-handelsopplevelse (4) Ja, er youtube trygt? Har selv brukt det i årevis uten problemer. Men er det kun troll som skriver på siteadvisor? Har litt problemer å tro at så mange har hatt den type negarive er faringer. Men skjønner heller ikke at youtube skulle være en slik ødeleggende side.
Fomle - Fanten Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Hei, Siden som du linket til har testet en rekke store web områder i samarbeid med MCafee som da er regnet som ett av de største antivirus programmene som finnes på markedet. På web siden kan du lese følgende " Vi har testet dette området og anser det som trygt " Det finnes alltid noen tullinger som vill tjene penger eller lage problemer for andre mennesker ved å ta utnytte av ett stort nettsamfunn. Det finnes mange forkjellige metoder, men jeg har selv opplevd at jeg har fått en rekke private meldinger på youtube hvor jeg blir oppfordret til å gå inn på en link. Dette er i grunn de samme triksene som blir brukt på SPAM e-poster som de fleste av oss får dagelig. Så lenge du har en oppegående datamaskin med antivirus program så skal du i grunn være trygg. Det er viktig å kjøre virus scan i ny og ne og kun last ned programmer som du stoler på. Fomle - Fanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå