Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.siteadvisor.com/sites/youtube.com?pip=false&premium=false&client_uid=1976519999&client_ver=3.3.1.131&client_type=IEPlugin&suite=false&aff_id=0&locale=nb_NO&os_ver=6.0.2.0

Dette området er bra (427)

Dette område sender ut spam (11)

Adware-programmer, spionprogrammer eller virus (25)

Webleser-misbruk (7)

Forstyrrende popup-vinduer (18)

Phishing eller annen svindel (10)

Dålig e-handelsopplevelse (4)

Ja, er youtube trygt? Har selv brukt det i årevis uten problemer.

Men er det kun troll som skriver på siteadvisor? Har litt problemer å tro at så mange har hatt den type negarive er faringer. Men skjønner heller ikke at youtube skulle være en slik ødeleggende side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Siden som du linket til har testet en rekke store web områder i samarbeid med MCafee som da er regnet som ett av de største antivirus programmene som finnes på markedet.

På web siden kan du lese følgende " Vi har testet dette området og anser det som trygt "

Det finnes alltid noen tullinger som vill tjene penger eller lage problemer for andre mennesker ved å ta utnytte av ett stort nettsamfunn. Det finnes mange forkjellige metoder, men jeg har selv opplevd at jeg har fått en rekke private meldinger på youtube hvor jeg blir oppfordret til å gå inn på en link.

Dette er i grunn de samme triksene som blir brukt på SPAM e-poster som de fleste av oss får dagelig.

Så lenge du har en oppegående datamaskin med antivirus program så skal du i grunn være trygg.

Det er viktig å kjøre virus scan i ny og ne og kun last ned programmer som du stoler på.

Fomle - Fanten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...