Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Strømkabelen til min eksterne harddisk røk nå. Det er helt sikkert kabelen som har røket, siden jeg lånte en kabel og prøvde med den. Men hvor får man kjøpt ny? Harddisken er gammel, dvs. ikke noe å hente på garantien der. Det er en Western Digital-harddisk. Selger de sånt på Clas Ohlson?
Fomle - Fanten Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Hei, Har letet litt på nette for deg og fant denne siden Det skal være siden til produsenten av din eksterne harddisk. Du får ta å lese litt på infoen om noen av dem passer for deg og eventuelt bestille èn. Du kan jo også lese bakpå hardisken din ang hvor mange volt og AMP den trenger. Husk å se om det er pluss eller minus i senter. Er som regel regnet med disse strekene (-) - - - (* - - (+) PLUSS I SENTER (-) - - - *) - - (+) MINUS I SENTER Denne infoen finner du som regel rundt det området som du plugger i strømmen på hardisken. De fleste går på 12V og ca 3 AMP. Noe som gjør det rimelig lett å få tak i som passer på Clas Ohlson. Fin ut hva din maxtor trenger og send det til meg på PM så hjelper jeg deg. Fomle - Fanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå