Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! :)

skal til tyrkia for første gang nå i juni :) har hørt mye bra om tyrkisk bad og vurderer sterkt å ta dette :) er jo full kroppspleie med peeling, scrubbing osv. :) Noen andre som har tatt dette? er det best å ta tyrkisk bad samme dag man kommer ned til varmen, slik at man får et "nytt grunnlag" for brunfargen? :) er jo masse døde hudceller som blir scrubbet av kroppen, både i ansikt og all over the place!

Videoannonse
Annonse
Gjest zeppelin
Skrevet

Har ikke tatt det, men hørt det er fantastisk! Slå til!

Skrevet

Har tatt det en gang og det var helt utrolig. Anbefaler det absolutt. Følte jeg hadde fått ny hud etterpå. De anbefalte å ta det med en gang man kommer ned.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tatt det en gang og det var helt utrolig. Anbefaler det absolutt. Følte jeg hadde fått ny hud etterpå. De anbefalte å ta det med en gang man kommer ned.

aaah, herlig!! :) skal bestille time til samme dag jeg kommer ned. :) gleder meg! har hørt det er helt fantastisk!

Gjest Nadezhda
Skrevet

Hamam er helt fantastisk. Anbefaler å ta det med en gang du kommer dit, for å få en jevnere brunfarge. PS: pass på å ikke ha gnagsår, det svir som bare pokker! :sjenert:

Skrevet

Hamam er veldig deilig! Huden blir så utrolig myk! :) Men steike, det er hot der inne! :ler:

Skrevet

Tok tyrkisk bad sist gang jeg var i Tyrkia.

Kan virkelig anbefales! I tillegg hadde jeg vanlig massasje etterpå, det var virkelig nydelig!

Hvis jeg drar til Tyrkia igjen kommer jeg til å ta hamam på nytt, ingen tvil :)

Skrevet

Jeg var i Tyrkia for første gang i fjor, og da tok jeg tyrkisk bad. Det var veldig godt, nesten best når man går ut og føler seg helt skrubbet og ren! Er nok veldig lurt å gjøre det en av de første dagene, da det kan bli litt smertefullt om man er solbrent (traff på noen nordmenn som fikk erfare det den harde måten... De anbefalte det ikke!) De skrubber godt! Fikk også massasje etterpå, det var helt herlig :-)

Skrevet

Anbefaler denne spesielle og severdige filmen her i den anledning. :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Åh, det er herlig!

Ta det den første dagen, for da fjerner du død hud, og den nye brunfargen varer mye lengre!

Du er først i en basstu, også dusjer du deg (?), for så å bli skrubbet og vasket av de ansatte der. Du lukter godt, og føler deg nesten som et helt nytt menneske. Etterpå kan du som oftest bade i saltvannsbaseng, få ansiktsmaske, bestille drinker, og kose deg. Massasje er det også, men steike, noen av de kan være ganske hardhendte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...