Gå til innhold

Hvordan kunne jeg glemme dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg gått rundt og trodd at vi hadde alt som skulle til for å få et vellykket bryllup. Dokurv, gaver til gjestene, ja listen var utrolig lang, og alt var selvsagt i samme fargetema.

Jeg husket tom. å informere mannen min om hvor og når han skulle møte opp i antrekket jeg hadde valgt ut.

Men nå ser jeg at jeg hadde glemt noe vesentlig: Bryllups dopapir!

Nå er jeg deprimert og skuffet fordi mannen min ikke vil skilles og gifte seg med meg igjen. :tristbla:

Minnene om dagen som jeg trodde var perfekt er nå ødelagt.

Hva skal jeg gjøre?

Må jeg leve resten av livet og vite at jeg giftet meg uten bryllupsdopapir som matchet dokurven?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Det var da skrekkelig amatørmessig å glemme noe så vesentlig! Trodde nesten ikke det gikk an. Og at du atpåtil tør å innrømme det :nei:

Tror slekt og venner bare omtaler bryllupet deres (eller bryllupet ditt, som det vel heter) bak din rygg som "det bryllupet der de hadde glemt å kjøpe bryllupsdopapir" :fnise:

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Søk om skilsmisse og finn deg heller en annen mann !!

Et bryllup uten dopapir spesielt for anledningen...herregud hva er du for et menneske som kan glemme noe slik.... Idioter

Skrevet

Glemte du BRYLLUPS-DOPAPIR??? :kjefte::nei:

:popcorn:

Skrevet (endret)

Ja, jeg skammer meg veldig. Jeg husket alt det andre tilbehøret inkludert brudgommen, men ikke dette.

:flau:

Det er nok ingen annen utvei enn å finne en ny mann, og lage et perfekt bryllup. Jeg skal melde meg inn på sukker med en gang. :jepp:

Endret av leirbål
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husket alt det andre tilbehøret inkludert brudgommen

:skratte:

:klappe:

Synes du har vært riktig flink, jeg!

Gi deg selv litt ros og gode ord, så går nok dette over av seg selv, skal du se.

Ellers så finnes det god terapi på markedet, min søster har f.eks. nettopp hatt god hjelp av krystallhealing, og endelig kommet seg over en livshemmende fiksering på at forloveren hadde blå hårspenne istedet for den påbudte lilla. Du kan tro det skar i øynene da hun holdt brudebuketten mens søster sto ved alteret. Var nesten så vi ikke greide å følge med, så distraherte var vi. Vurderte en stund terapi selv men det ga seg heldigvis etter noen uker.

:klem:

Skrevet

Blå hårspenne???!! :sjokkert:

Hun må ha trengt veldig mange behandlinger. Stakkars dame.

Jeg fikk avverget en stor krise da en av gjestene trodde hun kunne bruke hvitt undertøy fordi det ikke syntes!

Alle vet jo at det kun var jeg som skulle bære hvitt den dagen.

Men etter å ha lest om søsteren din ser jeg at dette ikke kan sammenlignes i det hele tatt.

Fortell henne at hun har min største medfølelse. Du også, som måtte se på dette under hele vielsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...