AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Jeg bruker epilator på legger og under armene, og må epilere veldig ofte. Får stubber etter bare noen dager, og etter en uke er det full hårvekst igjen. Når får dere stubber?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jeg bruker epilator på legger og under armene, og må epilere veldig ofte. Får stubber etter bare noen dager, og etter en uke er det full hårvekst igjen. Når får dere stubber? Etter ca 2-3 dager, før de røde prikkene har begynt å forsvinne. Så kan se langt etter de silkeglatte leggene til jentene i reklamen :-)
karolinn Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 To dager etterpå.. men nå skal det legges til at jeg kun har brukt skjønnheten to ganger, da det gjør så veldig vondt ! Stubbete, rødt og smertefult VS. Glatt, enkelt og uten smerter. Syns det er et enkelt valg
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Etter ca 2-3 dager, før de røde prikkene har begynt å forsvinne. Så kan se langt etter de silkeglatte leggene til jentene i reklamen :-) Jeg også.. "Silkeglatt i opptil seks uker", yeah right!
Yasi Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Oi, jeg hadde som regel hårfrie legger i opptil flere uker etter epilering. Ihvertfall 1 uke, og vel så det. Etter 2 1/2 uker så jeg meg nødt til å ta frem apparatet igjen! Fører dere epilatoren sakte oppover, slik at den får tak i alle hår fra roten? For det hender apparatet bare "lugger" hårene av, og ikke drar dem ut fra roten dersom man drar den for fort over området..
Jade Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 På bena mine tar det ca 2 uker. Hvis det bare tar et par dager, da kan du ikke ha fått ut hårene med roten. Da har mest sannsynlig håret knukket tvert av, istedet for å bli nappet ut. Kanskje apparatet har flere innstillinger? Det har ihvertfall min urgamle epilator. Det var for å unngå at hårene skulle knekke.
Suzy Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Tja, jeg drar vel over med den omtrent en gang i uka, men det er mest fordi ikke alle hårene vokser like fort og dermed kommer det noen ut ganske fort etter epilering og noen leeeenge etter. Nå har jeg epilert i veldig mange år og jeg syns ikke det gjør noe vondt lenger - dessuten har jeg fått mye mer sparsommelig hårvekst.
Jade Skrevet 11. april 2011 #8 Skrevet 11. april 2011 Ja, Suzy er også inne på noe her. De hårene som vokser ut etter 1-2 dager, er ikke nødvendigvis de du epilerte da, men kanskje de du epilerte for 1-2 uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå