Gå til innhold

Analsex?

Fremhevede innlegg

Gjest Undreren
Skrevet

Først og fremst, er mann, har aldri prøvd analsex.. Undrer dog over følgende:

For dere jenter:

Hvordan var det første gang du hadde analsex?

Var det vondt? Som du trodde? Godt?

Hvem foreslo det? Måtte du "tenke over saken"?

For gutta:

Hva er det som evt er så gromt med analsex?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min første gang var med ekskjæresten min som jeg stolte på 120 %. Han hadde pratet lenge om at dette var noe han ville, jeg måtte tenke lenge på det. Det gikk vel rundt 8 mnd ut i vårt forhold før vi prøvde (det skal sies at vi hadde sex mellom 4-6 ganger om dagen).

Han tok det veldig rolig og respekterte når jeg sa stopp eller at han måtte "roe" ned da han ble veldig ivrig. Det var ikke særlig deilig.. nesten som første gang jeg hadde "vanlig" sex. I ettertid hadde vi endel anal sex og det ble faktisk bedre for hver gang.

Tror det er veldig viktig å gjøre dette med noen man stoler på og som man kan si stopp til dersom du føler at det blir ubehagelig da analsex som regel ikke er særlig godt første gangen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg var bare 15, så visste fint lite om at det var noe som ble praktisert. Var selvfølgelig han som foreslo det(var min første kjæreste, var sammen i 3 år). Var veldig godt i den perioden. Muligens derfor jeg er så glad i analsex den dag idag, fordi jeg vet at det kan være jævlig deilig om det gjøres riktig. Opplevde også min første analorgasme som veldig ung. Glemmer det aldri. Jeg holdt på å besvime av nytelse.

I andre forhold så er det jeg som har foreslått det. En gang var det med en gutt som aldri hadde hatt det før og han mente det hørtes motbydelig ut. Han syntes det hele virket vemmelig. Jeg klarte å overtale han, og guess what? he liked it.. :)

Har hatt en del vondt der bak også, så er ikke bare glede, men alt i alt så er det de gode opplevelsene som lagres på harddisken.

Nei, jeg tenkte aldri over det.

Gjest MrsTux
Skrevet

Det var jævlig vondt, fordi jeg ikke ble advart. Plutselig var den bare der :gjeiper: Kanskje ikke rart jeg ikke har vært fan av analsex siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...