Barbie Skrevet 3. november 2003 #1 Del Skrevet 3. november 2003 Nå som vi ikke har Zantho lenger, har jeg lyst på en liten kattunge. Jeg trenger litt selskap, og en pus krever ikke all verden. Gubben vil ikke ha, men jeg skal nok få lurt ham! Hvor får jeg tak i en liten pusunge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2003 #2 Del Skrevet 3. november 2003 Se etter på oppslagstavlen i næbutikken, i lokalavisen eller ta kontakt med dyrebeskyttelsen. Jeg hadde akkurat snakket med Dyrebeskyttelsen og skulle få pus derfra, når jeg "ramlet" over verdens søteste, lille pusefrøken som trengte nytt hjem. Det er utrolig kos med pus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira i.i. Skrevet 3. november 2003 #3 Del Skrevet 3. november 2003 Dyrebeskyttelsen har en haug av katter nå. De har nesten ikke plass til å ta imot flere katter, dessverre. Nå som kulda begynner å komme, er det fortsatt mange katter uten hjem her ute, som lengter etter å komme seg inn et eller annet sted i varmen. Så jeg vil foreslå dyrebeskyttelsen. Eller FOD-gården. Lykke til - og det er kos med katt. Skulle gjerne hatt en liten pus igjen. Men kan ikke akkurat nå, har nok av tid jeg må ta meg av med hunden og ilderene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #4 Del Skrevet 3. november 2003 Pus blir det nok engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 3. november 2003 #5 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har også lyst på katt! Jeg vil absolutt anbefale deg å kontakte dyrebeskyttelsen, for det er skremmende mange katter som trenger et godt hjem. Dessuten blir de vaksinert og sterilisert (muligens også ID-merket?) før de leveres. Jeg kjenner noen som fikk en aldeles nydelig katt fra dyrebeskyttelsen for snart et år siden, det kostet 500 kroner, men det synes jeg man har råd til dersom man virkelig ønsker seg katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 3. november 2003 #6 Del Skrevet 3. november 2003 kontakt FOD du. de har mange katter. eller se etter i nærbutikken der henger det sikkert noen oppslag. det er dessverre altfor mange som ikke tar seg av pusene sine nå som vinteren nærmer seg. og da er det jo best og la de sovne inn hvis ikke det er noen der ute som vil ta seg av de da.' og det er masse selskap i en pus det er helt sikkert og alle puser blir store. håper du finner en/ei som du faller pladask for. det fortjerner du nå etter å ha måtte la Zatho sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 3. november 2003 #7 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har akkurat fått meg pus, tross min manns allergi! Og det fungerer kjempe bra! Og pusen, Amadeus er bare så søt! Ligner på en liten tiger, og er bare så kjælen og snill og grei! Vi har begge simpelten bare lagt vår elsk på ham! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. november 2003 #8 Del Skrevet 3. november 2003 Du kan få min.. Er veldig glad i henne assa, det er ikke det, men hun gjør ikke annet enn å skrike, mase og fly inn og ut hele tiden. Hun var ikke sånn for noen år siden! Jaja, det er vel sånn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2003 #9 Del Skrevet 3. november 2003 Du kan få en av meg! jeg har tre kattunger som jeg skal gi bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 3. november 2003 Du kan få en av meg! jeg har tre kattunger som jeg skal gi bort... Du bor sikkert så langt avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2003 #11 Del Skrevet 3. november 2003 Østfold Men det er jo et stykke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 4. november 2003 #12 Del Skrevet 4. november 2003 Vi har en voksen omplasseringskatt og en kattunge fra nabolaget. Begge deler er morsomt. Hvis du vælger en voksen katt slipper du mye biting og kloring i møbler og vegger. Vi har aldrig angret ett sekund på at vi fikk en bortløpen katt i huset. Han liker ikke å ligge på fanget og kose. men viser på så mange andre måter at han liker oss. Det er også morsomt ettehvert som katten blir trygg å oppdage små særheter og vaner. Det er lettere å finne hjem til små søte kattunger. Kattungerne på oppslagstavla på Rema skal nok få et hjem - det er værre med kattene på dyrehjemmet. Gå dit og finn en katt som trenger deg. Lykke til. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #13 Del Skrevet 4. november 2003 :blunke: så kos :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 6. november 2003 #14 Del Skrevet 6. november 2003 Ja! Dersom du bor i Oslo eller omegn anbefales en tur til Kattehuset i Mosseveien 226 på det sterkeste! Der er det utrolig mange puser som trenger og fortjener et godt hjem. Jeg har levert flere katter derute som jeg har funnet forkommne ute, og må bare bøye meg i støvet i beundring for Kari og de andre damene som som legger ned så mye arbeid og tid på disse små forsvarsløse krekene! *Klappe, klappe*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 Hvordan går det med pusjakten da Barbie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 Ja, lykke til med pusejakten, Barbie :D Det er så koselig med katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå