Redbull Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Har akkurat begynt å bruke rensekrem. Det eg lurer på er: -Skal eg smøre på fuktighetskrem rett etter at eg har renset ansiktet, eller vente litt så den får "virke" skikkelig? -Hvis eg bruker rensevann etter rense kremmen, skal eg da la vannet virke litt før eg bruker fuktighets krem?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Det kommer ann på hvilket merke rensekremen din er i. Og har serien en lotion/tonic, så bør du selvfølgelig bruke denne. Ta på størrelse med en ert med renekrem i hånden og masser inn i huden, og vask av. Ta lotion på pads og stryk over ansiktet og halsen. Ta deretter på ansiktskrem etter din hudtype
seleneluna Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Ja, du skal smøre ansiktet inn i rensekrem/melk for deretter skylle av i lunket vann. Om det vil ha en ytterligere effekt av å la den sitte er vel forskjellig fra produkt til produkt - det vil iallefall stå på pakken om du kan la den sitte. Mange bruker en toner eller en lotion etter rens. Denne skal bare smøres over ansiktet med en bomullspad. Den skal ikke vaskes av. Deretter smører du deg inn i en ansiktskrem, rik på fuktighet, og gjerne en god øyekrem rundt øyekonturen (her skal det lite til, og den skal bare "klappes" på).
mawia Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Det kommer (som anonym bruker sier) an på hvilken serie du bruker For meg er det helt naturlig å bruke rensevann etter rensekrem, og fuktighetskrem etter jeg har renset ansiktet. Jeg bruker sonya Skin Care Collection, og er kjempe fornøyd http://mademoiselledianne.com/sonya-care-collection
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå