Gjest anny Skrevet 3. november 2003 #1 Del Skrevet 3. november 2003 Hvor store bør barn være når de blir med til syden? Er det greit å reise mens de er babyer?? før et år altså.. Lurer litt på å a en sydentur når barnet er ca 8 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susie Skrevet 3. november 2003 #2 Del Skrevet 3. november 2003 Heisann! Jeg har ikke hatt noen problemer med det.. BAre gode oplevelser. Hun har vært på reise siden hun var 6 uker. Tror barn liker godt det deilige klimaet det er i varmere land. Eneste er på flyet, da må du huske at det er lurt å la de suge på noe på vei opp og ned, for å lette trykket i ørene. klemz fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #3 Del Skrevet 3. november 2003 Vi var en mnd. til Spania da mellomste jentungen var 7 mnd. Gikk kjempefint det. Så lenge dere tar forhåndsregler så er det greit å ta med små barn. Solkrem, skygge og masse vann er viktig. En trille/vogn med paraply eller annen solskjerming er viktig. I de fleste land selges barnemat og bleier så dette er heller ingen problem. Hvis du er usikker kan du evt ta med grøt hjemmefra. Ellers så rekner jeg med at barnet spiser brødskive og moset middag rundt 8 mnd. alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. november 2003 #4 Del Skrevet 4. november 2003 Vi reiste med Ida til Spania da hun var 3 mnd, det gikk kjempefint! Hun storkoste seg i skyggen av en palme, kun iført solfaktor 25. Hun tisset uten bleier og fikk avkjøle føttene i bestemor og bestefars basseng. Jeg passet på å amme mer enn vanlig, ellers kjøpte vi bleier der nede og bare koste oss alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 Dersom du orker å dra til syden med en baby skulle det ikke være noe i vegen for det.Du blir jo litt mere bundet enn andre som ligger å drar seg på stranda. :D Men du bør ikke dra i den varmeste tiden. Vi var på Kypros i aug/sept og hadde flere dager med 40 grader, og det er ikke å anbefale med en baby. Om barnet trenger annen mat enn morsmelk bør du ta med det fra Norge(avhengig av hvor du skal). Husk å gi ekstra drikke i varmen og ikke la babyen være i det sterke sollyset for lenge av gangen. Ammer du når flyet letter og lander , slipper trolig babyen trykk i ørene.(en sutt gjør kanskje samme nytten). Har du lyst har du lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amidala Skrevet 4. november 2003 #6 Del Skrevet 4. november 2003 Vi hadde sønnen vår med på 10 mnd, og det gikk kjempefint. Værste delen av turen var flyturen fram og tilbake. Tips til flyet: kjøp nye leker som tar interessen for en tid. Ellers husk sunblock, parasoll til vogn og gi masse drikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 4. november 2003 #7 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg tror ikke det er noe stort problem, det er mange som har med seg små babyer til syden og jeg har ikke hørt mange negative reaksjoner på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 4. november 2003 #8 Del Skrevet 4. november 2003 På apoteket vi var hadde de norske produkter (Seba Med Baby) og Nestle Barnemat og tillegg...... bare ett sånt apropo, liksom.... Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå