Gå til innhold

Synes gutter at sin Penis er for liten?

Liten Penis eller ikke?  

36 stemmer

1. 1. Synes du/din partner at Penisen er for liten?

• Ja
    • Nei
    • Bare gutten som synes den er for liten

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Mange jeg vet om synes penisen sin er for liten.

Gjelder dette deg eller din partner også?

Vedlegg er fjernet ihht. bildereglene.

Ms. Raggsokk, mod.

Endret av Ms. Raggsokk
Videoannonse
Annonse
Gjest Blubberella
Skrevet

Verken jeg eller typen synes den er for liten.

Gjest kattabomba
Skrevet (endret)

Ut fra alle penistrådene her inne så virker det som om mange er redd for at de har for liten penis, det trenger derimot ikke bety at den er for liten. Og dessverre, så henger de seg opp i de svarene som bekrefter deres antagelser, fra damer som foretrekker den store varianten, og bryr seg ikke om svarene fra de som har glede av peniser i forskjellige størrelser og derfor ikke har noen preferanser vedrørende størrelsen. Men sånn er nå vi mennesker skapt, vi legger kun merke til det som bekrefter våre fordommer eller komplekser.

Endret av Bond
  • Liker 2
Gjest Harald
Skrevet

Jeg VET jeg har for liten penis. Til det er den målt nok, brukt nok og avist nok til å ha fått bekreftet. Ikke at jeg slutter å prøve å få fitte for det om. Jeg blåser en lang marsj i om dama får noe utbytte av min minipikk så lenge jeg får det jeg vil ha.

Skrevet

Jeg VET jeg har for liten penis. Til det er den målt nok, brukt nok og avist nok til å ha fått bekreftet. Ikke at jeg slutter å prøve å få fitte for det om. Jeg blåser en lang marsj i om dama får noe utbytte av min minipikk så lenge jeg får det jeg vil ha.

Du finner den rette til slutt, skal du se. Det er ikke alle som bryr seg om slik, vet du. :)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Nei jeg synes penisen min er stor nok. Om det er noen kvinner som synes den er for liten er ikke noe jeg bryr meg om

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er godt fornøyd med størrelsen på min og ikke klager damene heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...