AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 bruker du rabbit vibrator?? hva fantaserer du om når du onanerer?? hvilken type rabbit vibrator bruker du? legg ved link. foretrekker du å bruke rabbit vibratoren din når du onanerer?? bruker du den samme hver gang eller har du forskjellige slags rabbit vibratorer?? hvilken liker du best og hvorfor? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 beveger du rabbit vibratoren din inn og ut eller holder du den helt stille?? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 rabbit, denne har jeg. Var ikke så fan i begynnelsen siden jeg syntes den var litt stor - dildo delen liksom, men nå liker jeg den. Jeg fantaserer som regel om kjæresten min, at han gjør deilige ting med meg, eller om andre jenter som jeg synes er deilige. Jeg synes den er veldig god å onanere med men bruker gjerne hånda også, men da bruker jeg ikke å fingre meg selv inni vaginaen, bare klitoris. Jeg har et par andre også, kun vibratorer, liker å varme opp med dem for så å bruke rabbiten. De har alle forskjellige vibreringer som jeg synes er deilig å bytte litt på. Ja jeg pleier som regel å dytte rabbiten inn og ut, men kanskje spesielt rett før jeg kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 du spriker vel med bena og ligger på ryggen når du onanerer? nb: ikke være anonymbruker dere som svarer :gjeiper: 1
Gjest Heloise Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Prøv Redtube om du trenger hjelp til å onanere, TS. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå