Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hva syntes dere om leketøy man trer utenpå penis for at den skal bli større? Ville det bare vært avtennende eller en spennende variasjon? Jeg tenker på futteraler som denne typen her: cyberskin penisforlenger Er dette noe dere kvinner kunne tenkt dere å prøve, og hvordan ville dere reagert hvis typen kom hjem med en sånn?
Sheldon Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Hva syntes dere om leketøy man trer utenpå penis for at den skal bli større? Ville det bare vært avtennende eller en spennende variasjon? Jeg tenker på futteraler som denne typen her: cyberskin penisforlenger Er dette noe dere kvinner kunne tenkt dere å prøve, og hvordan ville dere reagert hvis typen kom hjem med en sånn? De fleste sånne penis forlengere er veeldig ubehagelige og ha på
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 De fleste sånne penis forlengere er veeldig ubehagelige og ha på Hehe, jeg kan vel tenke meg at ikke alle er like bra. Men kan tenke meg å kjøpe et par, og så prøve ut litt til man finner noe som er behagelig, selvfølgelig noe som også dama liker.
Sheldon Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Hehe, jeg kan vel tenke meg at ikke alle er like bra. Men kan tenke meg å kjøpe et par, og så prøve ut litt til man finner noe som er behagelig, selvfølgelig noe som også dama liker. Ja, det kan være lurt Bare ikke begynn me de helt billigste
Gjest hoho Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 hva er poenget med denne da, gutten merker jo ingen ting. da hadde jeg heller gitt dama en dildo og tatt meg en ronk. 1
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Ja, det kan være lurt Bare ikke begynn me de helt billigste Er nok sant det, man får hva man betaler for når man kjøper leketøy.
Gjest ts Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 hva er poenget med denne da, gutten merker jo ingen ting. da hadde jeg heller gitt dama en dildo og tatt meg en ronk. Joda, har lest om noen som inneholder en slags vibrator inni, som stimulerer mannen mens han har den på. Husker ikke helt hvor jeg leste det, men skal prøve å finne det igjen.
karolinn Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Setter litt fokus på dårlig selvtillit, og det er det verste en mann kan ha uansett størrelse. Usexy løsning. Håper jeg slipper å se en slik.
Gjest ts Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 Setter litt fokus på dårlig selvtillit, og det er det verste en mann kan ha uansett størrelse. Usexy løsning. Håper jeg slipper å se en slik. Skjønner at det kan tolkes dit, men det er absolutt ikke tilfelle for min egen del hvertfall. Det dreier seg om at både dama og jeg er forholdsvis lekne og åpne. Dette er da bare noe som prøves i rekken av andre ting
Sheldon Skrevet 10. april 2011 #10 Skrevet 10. april 2011 Skjønner at det kan tolkes dit, men det er absolutt ikke tilfelle for min egen del hvertfall. Det dreier seg om at både dama og jeg er forholdsvis lekne og åpne. Dette er da bare noe som prøves i rekken av andre ting Alt må jo prøves!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Hva med menn som har lengden men ikke tykkelsen, finnes det noen hjelpemidler for dem som dere vet om?
Gjest ts Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 Hva med menn som har lengden men ikke tykkelsen, finnes det noen hjelpemidler for dem som dere vet om? Forlengere som cyberskin sitter jo utenpå, så da skulle man jo tro at den ikke bare blir lengere men også tykkere, så dere kan jo prøve Ellers har jeg god erfaring med penispumpe. Det er viktig å være forsiktig. Men med moderat bruk, så har jeg økt lengden litt (husker ikke hvor mye), men også omkretsen fra mine 13,5 cm til vanlig, til litt over 16 cm i omkrets. Penisring øker også omkretsen da den holder igjen blodet i penis. Kan også kombineres med pumpe bare man er forsiktig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå