Gå til innhold

Gutter med langt hår

Fremhevede innlegg

Gjest Quelleriel
Skrevet (endret)

* slettet *

Endret av Quelleriel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt hår på menn - Jatakk! Min har laaangt hår, nesten til korsryggen. Og (litt) langt skjegg. VIKING!!! ^^

• Liker 1
Gjest stillness
Skrevet

Elsker langt hår :rodmer:

Har alltid likt det,og er ikke alle som kler det,men ser ganske mange som ser bra ut med det.

Samboeren min har langt hår og jeg digger det :)

Skjønner ikke de som mener at det er feminint med langt hår på menn.Kan ikke tenke meg noe mer maskulint jeg :)

Er ihvertfall ytterst få som ser feminine ut..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror muligens jeg har en liten fetisj på menn med langt hår... :rodmer:

Second that! <3

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg tiltrekkes de med kort hår.

Langt hår er søtest og mest kledelig på guttebarn med fall i håret, ikke på voksne menn.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik at jeg direkte tenner på menn med langt hår, men noen kler det definitivt og det er aboslutt ingen dealbreaker eller noe sånt. :)

Skrevet

Axl Rose, Nikki Sixx, Jack Sparrow, Maxim (prodigy)...ja. Det er kult! :sjenert:

Skrevet

Hmm.. Synes det ser bra ut på noen, men vet ikke helt om jeg vil be kjæresten spare. Han hadde nok gjort det på flekken. Kanskje en idé å bruke celebrity makeover på instyle.com for å sjekke om han kler det?

:lur:

AnonymBruker
Skrevet

Er så utrolig femi med langt hår. La nå jentene ha langt hår. Det er sexy. Gutter burde ha kort hår. Det passet for menn å ha langt hår for fem hundre år siden. Men ikke i dag.

Skrevet

Hva liker dere? Gutter med langt eller kort hår?

For min del kan jeg ikke motså gutter med langt hår! Gjerne med sjegg/bart..litt rocka :) *sikle* :biggrin: Er det normalt å ha det slik at man nesten bare finner de med langt hår tiltrekkende?

Som f.eks ham:

http://image.guardian.co.uk/sys-images/Film/Pix/gallery/2002/10/29/aragorn4.jpg

Mannen min er muskuløs med hår ned til korsryggen og masse skjegg! Skikkelig viking, og det er rådeilig! :D

Skrevet

Er så utrolig femi med langt hår. La nå jentene ha langt hår. Det er sexy. Gutter burde ha kort hår. Det passet for menn å ha langt hår for fem hundre år siden. Men ikke i dag.

Kun en ekte mann kan "pull'e off" langt hår.. ;)

Skrevet

De fleste menn får et feminint preg over seg om de har langt hår, og ofte ser det bare ustelt ut.

Skrevet

Har bestandig synes gutter/menn med langt hår er utrolig sexy, så er utrolig glad for at typen min har det. Han er manding og barsk, har skulderlangt hår (samme farge som 'Sawyer' i Lost), og litt skjegg. Det hjelper også at han har masse tatoveringer, og spiller i band. Sexy som bare det! Ekte viking, spør du meg! :rodmer:

Gjest HunterLady
Skrevet

Har bestandig synes gutter/menn med langt hår er utrolig sexy, så er utrolig glad for at typen min har det. Han er manding og barsk, har skulderlangt hår (samme farge som 'Sawyer' i Lost), og litt skjegg. Det hjelper også at han har masse tatoveringer, og spiller i band. Sexy som bare det! Ekte viking, spør du meg! :rodmer:

Stereotypen på en player jo! :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

:klø: Nye stereotyper ute å gå?

Skrevet

Fint for meg at han er alt annet enn en player da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...