AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hva liker dere? Gutter med langt eller kort hår? For min del kan jeg ikke motså gutter med langt hår! Gjerne med sjegg/bart..litt rocka *sikle* Er det normalt å ha det slik at man nesten bare finner de med langt hår tiltrekkende? Som f.eks ham: http://image.guardian.co.uk/sys-images/Film/Pix/gallery/2002/10/29/aragorn4.jpg 1
Rumohra Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Jeg synes aldri langt hår er tiltrekkende! Synes egentlig nesten absolutt alle menn er kjekkere med kort hår.
Timseh Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Nei, huff, synes ikke det er pent med langt hår på menn.
Tears.of.the.Sun Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Ikke for meg. Med mindre det er fantastiske, blonde krøller sånn halvlangt så syns jeg at menn bør ha kort hår.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Likte det da jeg var tyve. Men det er da også tyve år siden...
Gjest Raindrops Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Jeg synes det er enten veldig sexy, eller det totalt motsatte. Som oftest er det det motsatte. Veldig få menn kler langt hår etter min mening.
~white lady~ Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Det er ikke et "must", men kan være veldig sexy på den rette mannen (Og da snakker jeg ikke om hår ned til korsryggen i en slitt, rosa strikk, men hår a la Aragorn som du linket til.) 1
Ninafrøkna Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 Elsker menn med langt hår Har sikkert noe med at jeg er veldig fascinert av vikingtiden og generelt synes badass rock/metal dudes er utrolig sexy 3
Sweetpea25 Skrevet 10. april 2011 #10 Skrevet 10. april 2011 Foruten om at jeg av hodestups forelsket i Hanson tidligere.. Så synes jeg ikke at gutter med langt hår er noe fint!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Det er kun Alexander Skarsgård som kler (halv)langt hår! *Yummy* 1
Guriane Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 På den rette så kan det være utrolig sexy med langt hår 2
MilliVanilli Skrevet 10. april 2011 #13 Skrevet 10. april 2011 Jeg liker verken kort eller langt hår. En mellomting
Gjest Heloise Skrevet 10. april 2011 #14 Skrevet 10. april 2011 (endret) JA, JA.. Jaaa! Jaaa... *sikle* Langt hår er best. En mann er ikke mann uten langt hår og helst litt skjegg også. Har aldri hat hots for Aragorn eller andre "kjendisfigurer" med langt hår, men generelt er menn med Hår mer tiltrekkende for meg enn de der kortklipte nybarberte glattingene Men håret må være pent og velstelt da, ikke rufsete og fullt av sneiper, dreads, fuglereder etc. Skjegget må også være stelt og ikke villskog. Edit: Skriveleif Endret 10. april 2011 av Heloise 2
Gjest Blubberella Skrevet 10. april 2011 #15 Skrevet 10. april 2011 Jeg tror muligens jeg har en liten fetisj på menn med langt hår... 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #16 Skrevet 10. april 2011 Som ung likte jeg langt hår på unge menn/gutter. Var litt sånn hippi da. I dag kan jeg synes langt velstelt hår på unge menn er fint hvis det ellers passer til stilen deres. Men tilårskomne rockere med en lang tynn hestehale....uff nei. Sønnen min i tyveårene hadde ganske så lang hestehale en lengre periode. Jeg likte det godt fordi han har tykt flott hår (alltid rent og blankt) og er høy og veltrent. Nå er håret hans litt kortere enn Viggo Mortensen sitt og han kler det veldig godt ( håpløst stolt mor ). Siden denne tråden er på Seksualitet må jeg vel svare på om jeg føler meg tiltrukket av menn med langt hår nå. Og nei, ikke nå. Menn på min alder blir en smule patetiske med langt hår, og det er menn på min egen alder jeg foretrekker. Så.....yngre menn må gjerne ha langt hår.....godt voksne, nei.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. april 2011 #17 Skrevet 11. april 2011 Kort hår. Langt hår blir for meg litt femi. 1
Chrizzy Skrevet 11. april 2011 #18 Skrevet 11. april 2011 Langt hår er råsexy!! Ikke pistrete og fett hår da, men bare det er fint og stilig så er det noe av det flotteste jeg ser på menn. :D 1
LadyNinja Skrevet 11. april 2011 #19 Skrevet 11. april 2011 NEI, NEI, NEI og atter NEEEI!!! Ikke for å tråkke på noens tær, jeg sier bare mine preferanser.. Jeg sier det motsatte, en mann er ikke en mann med langt hår!! Null kjangs på at jeg noen sinne vill synes det er turn on med verken langt hår, skjegg, eller bart. Det kan være fint på noen ja, men at jeg får lyst å hoppe i køyen eller å klå på denne mannen - nei det skjer rett og slett bare IKKE, ALDRI! Jenter har langt hår..... Menn kort. Ingenting er som å massere hånden gjennom en kort manns hår
Ulva Skrevet 11. april 2011 #20 Skrevet 11. april 2011 Et barskt mannfolk med langt hår er ikke å forakte, men selv om det var enormt turn on for meg når jeg var yngre endte jeg opp med en som absolutt ikke hadde passet langt hår eller vil ha det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå