Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to spørsmål som gjelder veet hårfjerningskrem.

1. Hvorfor skal man ikke bruke den på føflekker? Jeg har føflekker over hele kroppen, så det er ikke til å unngå hvis jeg vil bruke denne kremen.

2. Jeg har hørt at den ødelegger pigmentene i huden. Er det noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest krystallen
Skrevet

Ja IKKE bruk dette !!!

Jeg fikk utrolige brannskader av dette !!

Aldri mer !

Den innholder etsende stoffer i seg det er slik håret blir borte. Håret blir etset vekk.

Hold deg langt vekk fra det der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt det mange ganger. Jeg brukte det på leggene en laaang periode og har lenge brukt det på underlivet (venusberget). Jeg vet at jeg personlig tåler kremen, men jeg vil gjerne ha svar på spørsmålene jeg stiller fordi jeg har tenkt til å bruke det på armene, og der har jeg massevis av føflekker. Jeg tror kanskje ikke det er så farlig, men jeg ville sette pris på noe konkret informasjon om dette, siden det faktisk står på tuben at den ikke skal brukes på føflekker. Jeg bare skjønner ikke hvorfor.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har brukt Veet mange ganger på mange steder på kroppen, også på føflekker da de er over alt... Har aldri opplevt noe ubehag eller bivirkninger annet enn noe som var min egen feil - Jeg barberte et par dager før jeg tok på kremen, og fikk noen små sår. Men det er eneste gangen jeg har opplevt det.

Men barbering gjør samme nytten og er mye mindre risikabelt.

Gjest krystallen
Skrevet

Eller voksing.

Du tåler det kanskje nå men, du kan utvikle allergi mot det senere og så ødelegger det huden din. Huden vil bli tynnere over årene.

Du skal sikkert ikke bruke det på føflekker fordi testpersoner har reagert på det.

Det er jo ditt valg men, akk så mye bedre det er å¨få brasiliansk der nede og voksing ellers på kroppen. Håret vil bli tynnere og lysere jo oftere man utfører voksing.

Jeg bruker thermolyse og har brukt det en stund. Funker fint for meg ! Det er som med voksing. Du gjentar behandlingen etter ca 2-3 uker gjerne 4 uker til tider og håret blit tynnere og lysere etterhvert.

Men det er jo opp til deg om du fortsatt vil bruke veet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...