Gå til innhold

Om du fikk være alene på jorda i en dag

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Om du fikk en hel dag alene på jorda, hva ville du gjort da?

Du kan gjøre hva du vil, siden du er alene her, er det DU som bestemmer reglene ( men du kan ikke gjøre varige forandringer etter denne dagen)

Jeg ville hamstret masse ting. Klær, biler, mat...

Jeg ville også hatt en konsert for meg selv, sunget for full hals i spektrum. Jeg hadde også dratt på fiiin restaurant å laget en sikkelig god middag for meg selv.

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært ensom og kjedet meg. Hadde vel ikke vært så mye jeg kunne ha gjort heller. Det første som slo meg inn var at jeg ville dratt på kino helt alene, men det ville jo ikke vært noen til å sette på filmen (og jeg aner da ikke hvordan man gjør det), og ingen til å sørge for strøm og slikt. Hadde vært slitsomt å komme seg til kinoen også, siden jeg ikke kan kjøre.

Gjest krystallen
Skrevet

Da ville jeg fått panikk og etterpå ville jeg danset alt det jeg kunne !

Skrevet

Gått til en bank å tatt pengene ,tatt klær ,sko å masse god mat .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gått splitter naken rundt.

Skrevet

Blitt utrolig urolig og stressa. Jeg er et alt for sosialt menneske til å være alene. Innimellom å riste og å gå rundt meg selv, hadde jeg kanskje forsynt meg med noen av de rike sine penger og lagt de trygt under sengen min. Og brukt de når jeg ikke var alene på jorden igjen ;)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Hva hadde jeg gjort gått inn i hus og sett hvordan folk har det

men jeg liker tanken og slippe mennesker for en hel dag det hadde vært fint det

Skrevet

Satt ned bensinprisene! :kjefte:

Nei...jeg mener gitt bort gratis bensin...eller, det var vel ikke en stor og god gjerning etter som det kun var meg som kunne nyte godt av den. Filler`n! :klo:

Ok: da hadde jeg satt meg ved en stor og velfungerende flerestripers softis-maskin, betjent den med nennsom hånd og spist meg mett. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Danset i en blomstereng, og deretter lagt meg på et teppe og lest i timesvis kun akkompagnert av fuglesang og en bekk.

Skrevet

kun akkompagnert av fuglesang

Det kan du ikke, med mindre du har et opptak å spille av; husk at du er helt alene. ;)
Skrevet (endret)

Kjørt motorsykkel på veiene uten å trenge å være redd for politi. Etter turen ville jeg ha dratt til en strand og slappet av med en bok noen timer. Før jeg tok en liten sightseeing i noen hus for å se hvordan folk bor.

Endret av Ixnay
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ville tatt en del penger :sjenert:

Så ville jeg funnet alle klærne jeg har lyst på og litt til

Så hadde jeg funnet en stor fin leilighet og flytta inn i den også hadde jeg skaffet meg lappen og bil + masse masse mat :D

Gjest youlookslashy
Skrevet

Hadde brutt meg inn i andres hus og sett på tingene deres.. Tatt ting jeg selv ville hatt (skap kleptoman) fra andres hus, gått igjennom senteret og tatt saker og ting jeg ville ha, masse TV-Serier og kost meg resten av kvelden hjemme med masse masse mat og lys...

Tenker på det mange ganger i mnd.. Er litt "alene" menneske.

AnonymBruker
Skrevet

Tatt mange penger, reist jorda rundt, reist og besøkt så mange steder og land jeg som mulig både farlige og ufarlige steder/land.

Skrevet

Ville nok ikke tatt noe eller brutt meg inn noen steder, moralfølelsen er nok sterk uansett om det får konsekvenser eller ikke.

Ville nok låst meg inn hjemme. Noe så utrolig skummelt som en tom by... Også ville jeg følgt meg utrolig ensom, jeg er nok en selskaps-person. Videre ville jeg vært veldig forsiktig slik at jeg ikke skadet meg, eller satt huset i brann. En verden der du ikke kan få lege eller hjelp på et døgn skremmer meg.

Hmmm... nå følte jeg meg pessimistisk og kjedelig.

Skrevet

Jeg ville tømt det lokale polet, tatt litt mat fra butikken, kanskje noen klær fra de store kjedene... Deretter hadde jeg slappet av og gledet meg til folka kom tilbake igjen slik at jeg kan dele tingene med mine venner!

Skrevet

Dagen min alene:

- Hamstret mat, klær og masse penger.

- Skrevet min egen arbeidskontrakt til drømmejobben.

- Sjekket ut noen hemmelighetsstemplede dokumenter.

- Når kvelden kom hadde jeg nok vært redd. Helt alene. Huff!

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg ville stjålet det mest gigantiske kjøretøyet jeg kunne finne (gjerne en anleggsmaskin eller noe) og kjørt omkring og ramponert alt i min vei.

Så ville jeg kommet meg opp på taket på den høyeste bygningen jeg kunne finne og drukket vin og spist pizza og godterier der.

Deretter holdt en sangforestilling til hele verden.

Så ville jeg funnet meg den mest luksøriøse leiligheten i verden, tatt et deilig boblebad, og deretter lagt meg i verdens største seng og sovnet med tv'en og lyset på (litt skummelt er det tross alt å være helt alene).

AnonymBruker
Skrevet

Erklært verdensherredømme og tatt meg en pils.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...