Gjest Grete Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Har en gutt fra før som heter Fredrik og venter nå snart en liten lillebror. Er så usikker på navn, men hva synes dere om Filip/Philip?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Klassisk kombinasjon, så kjør på. Jeg ville valgt med F. Ph kan, og jeg legger vekt på kan, bli for vulgært.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Klassisk kombinasjon, så kjør på. Jeg ville valgt med F. Ph kan, og jeg legger vekt på kan, bli for vulgært. Jeg synes Filip er et feminint og pinglete navn. Kall ham heller Andreas eller Magnus.
Timseh Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Er uenig med gjest, synes Philip er den fineste måten å skrive det på Synes de navnene passet bra sammen
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Klassisk kombinasjon, så kjør på. Jeg ville valgt med F. Ph kan, og jeg legger vekt på kan, bli for vulgært. Eller, jeg trekker tilbake det med vulgært. Philip er ok. Er bare generelt super-allergisk mot ph, ch etc. I navn. Philip er fint, men Filip er flottest.
Gjest Rena Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Er vel en svensk komikerduo som heter Filip og Fredrik? Filip er broren til hun som var med i serien I en annan del av Köping.
Gjesten Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Jeg synes det er et pent navn, og det er ett av de få navnene jeg synes det er greit å skrive med Ph istedenfor F 1
Tiarra Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 Fredrik og Philip synes jeg passer fint sammen Når jeg hører navnet Philip, tenker jeg med en gang at det er med Ph og ikke med F.
Sunchild Skrevet 11. april 2011 #10 Skrevet 11. april 2011 Synes Filip er penest med F (men muligens også litt mer feminint), men ville valgt å stave det med Ph, siden det er så mye mer vanlig og da slipper man å måtte stave navnet hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå