Gå til innhold

Navn til søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt fra før som heter Fredrik og venter nå snart en liten lillebror. Er så usikker på navn, men hva synes dere om Filip/Philip?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk kombinasjon, så kjør på. Jeg ville valgt med F. Ph kan, og jeg legger vekt på kan, bli for vulgært.

AnonymBruker
Skrevet

Klassisk kombinasjon, så kjør på. Jeg ville valgt med F. Ph kan, og jeg legger vekt på kan, bli for vulgært.

Jeg synes Filip er et feminint og pinglete navn. Kall ham heller Andreas eller Magnus.

Skrevet

Er uenig med gjest, synes Philip er den fineste måten å skrive det på :) Synes de navnene passet bra sammen :)

Skrevet

Begge er fine, men jeg stemmer for F :)

Skrevet

Eller, jeg trekker tilbake det med vulgært. Philip er ok. Er bare generelt super-allergisk mot ph, ch etc. I navn.

Philip er fint, men Filip er flottest.

Skrevet

Er vel en svensk komikerduo som heter Filip og Fredrik? Filip er broren til hun som var med i serien I en annan del av Köping.

Skrevet

Jeg synes det er et pent navn, og det er ett av de navnene jeg synes det er greit å skrive med Ph istedenfor F :)

• Liker 1
Skrevet

Fredrik og Philip synes jeg passer fint sammen :) Når jeg hører navnet Philip, tenker jeg med en gang at det er med Ph og ikke med F.

Skrevet

Synes Filip er penest med F (men muligens også litt mer feminint), men ville valgt å stave det med Ph, siden det er så mye mer vanlig og da slipper man å måtte stave navnet hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...