Gå til innhold

Hva blir du hekta på?

Anbefalte innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hva blir du hekta på ? ( av mat, godteri..) Liksom, jeg har fått det for meg at potetgull er en ting mange ikke kan stoppe med å spise når man ført har begynt, sånn var i allefall jeg før. Men nå blir jeg mett omtrent med en gang.

Jeg klarer ikke å stoppe å spise når jeg har begynt på sjokolade og skumgodteri. Blir bare gal, å må bare ha MER

Hva blir du hekta på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

For en ukes tid siden var jeg hekta på kyllingkjøttdeig. Nå har jeg helt dilla på bacon. Godteri klarer jeg aldri å spise mye av, heller ikke potetgull. Litt heldig der kanskje :gjeiper:

Skrevet

Jeg har sånne perioder hvor jeg har hekta på ting. Enten det er noe mat eller det er en aktivitet. Den siste tiden har jeg hatt forferdelig hekta på Sørlands Chips med smak av Spansk Spekeskinke (er det det heter?). Også har jeg hatt hekta på mango og jordbær i over ett år, wæh. Ja og spinning da. Er hekta på spinning! Men bra er det siden jeg også har potetgull-hekta :fnise:

Skrevet

Jeg var skikkelig hekta på tomatsuppe i en peridoe. De rett i koppen-greien. Spiste flere poser om dagen, men slutta da det lukta sterkt av tomatsuppe da jeg tissa. Haha.

Ellers er det potetgull jeg sliter mest med å styre meg med.

AnonymBruker
Skrevet

hasj og amfetamin ..åsså mørk brus! Sundt Iknow..

Skrevet

Før var jeg veldig hekta på ostepop. Tenkte på ostepop hele tiden :sjenert: Og pepsi max. Men nå som jeg er gravid har jeg fått avsmak på nesten alt jeg likte før :snurt: Så i begynnelsen av svangerskapet ble jeg hekts på blåbær. Spesielt blåbærmuffin, men da jeg fant ut at den forrige blåbærmuffinen jeg kjøpte var myglet så var jeg ikke så hekta på det lenger.

Nå er jeg hekta på varm blåbærpai og vaniljeis sammen <3

Skrevet

Jeg har vert hekta på kylling i en lengre periode, men nå begynner jeg å bli lei.

Ellers er det sjokolade. nesten samme hva sjokolade bare det er sjokolade :fnise:

Det blir jeg aldri lei av :sukk:

Skrevet

Jeg er hekta på Cola.. - Og det har jeg vært i flere år nå.. Verken bra for helsa, eller tennene, men uten Cola blir jeg rastløs, gretten, irritabel og får hodepine! :P

Ellers er jeg hekta på sjokolade.. Ingen bestemt sort, men en periode går det kun i Smash.. Andre perioder i kun Freia melkesjokolade, Crispo osv.. :)

Skrevet

Hekta på knaske-gulrøtter! njam!

Skrevet

IFA og ostepop og liknende.

Skrevet

Jeg har perioder hvor jeg har dilla på èn spesiell ting, som sjokolademelk, akkurat den typen potetgull, cola, love hearts, pitabrød osv. Men heldigvis er det sunnere ting i blant også da, som mango eller kiwi :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...