Gå til innhold

Utdrikningslag-hvor mye pr pers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye syns dere det er ok å "kreve" at folk skal betale?

Jeg fikk nemmelig beskjed om å betale 1000kr. Men vi er jo 11stk. så totalt blit jo dette 11 000kr. Jeg er student og gravid, så for meg er dette mye penger.

Dessuten kan jeg kun være med på to av aktivitetene. "Utdritningen" og lunchen. Så syns 1000kr blir litt mye for en lunch liksom. (som garantert blir pizza eller noe kjenner jeg gjengen rett).

Dette er fordi jeg ikke kan være med på boblebad,da utdrikningslaget er rett etter fødsel, pga fare for infeksjon. Og ikke kan jeg være med på paintballskytingen. I tillegg skal de gi henne ansiktsbehandling.

Dette er riktig nok min søster de skal ha utdrikningslag for så jeg unner jo henne en kjempe dag. Og synes det er synd jeg ikke har råd til å være med.

Kom gjerne med forslag til rimelige koselig ting å gjøre på utdrikningslag.

Selv hadde jo jeg syns det var koselig med:

* lunch i en park, med godt å drikke, hvor det kom en syklende med gitar og sang og spilte for oss.

*En liten utdritning av noe slag.

*En aktivitet eller to.

*Og laget middag hjemme hos en av oss.

*Hvor de avsluttet med en fest. f.eks.

Er det jeg som er veldig urimelig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er enig i at 1000 er mye penger. Det er ikke alltid man har mulighet til å vurdere om noe er dyrt eller verdt pengene - noen ganger har man rett og slett ikke pengene. Har selv vært borti forventninger om såpass høyt beløp, og vet det ikke er så uvanlig som jeg først trodde, men synes fortsatt det er mye. Synes i hvert fall det er mer riktig at du betaler mindre når du ikke han være med på alt. :)

Skrevet

1000kr er ganske heftig ja...Det er synd du ikke kan være med på halvparten.. Så det blir heller ikke helt riktig at du skal betale så mye..

Jeg vet hva jeg ønsker til mitt utdrikningslag - nemlig det samme som ble gjort ved min venninnes lag.

Forloveren samlet alle som skulle være med til brainstorming, så alle fikk et ord med på laget om hva som skulle skje. Og dermed la lista for hvor dyrt dette ble... Samtidig får de som ikke kan være med på ting, sagt ifra :)

Håper ting ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...