Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god solkrem å anbefale til ansiktet? Må være av typen som ikke tetter porene. Pris er ikke så farlig, men det er veldig fint dersom den er å få kjøpt i taxfree'en på Gardermoen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker matis sin med spf 50. Om jeg ikke trenger så høy faktor bruker jeg decleor sin med spf 30. Tviler på at du finner dem taxfree men..

Skrevet

Jeg liker solkremene til Decléor veldig godt, jeg bruker for tiden den med SPF 15 og har aldri fått noen urenheter av den. :)

Skrevet

Den lette solkremen til La Roche Posay med faktor 30. Fås på apoteket. Lett og fin i konsistensen og tetter ikke porer. Pris i underkant av 200,-

• Liker 1
Skrevet

Solkrem fra Matis og Carita er uten tvil de største favorittene :)

Skrevet

Kan også nevne krem fra Murad, finnes med spf 15 eller spf 30. Den med 15 kan også fåes i farget versjon. Veldig lett konsistens og beskytter godt.

Skrevet

Matis sine solkremer er fantastiske. Dess høyere faktor, dess tykkere konsistens. Men de er ikke komedogene. Husk å kjøp en som er til ansiktet, når du skal bruke den i ansiktet :)

Skrevet

Jeg digger Origins Vitazing Moisturizer, som egentlig ikke er en solkrem, men som har spf 15. Den gir veldig god fuktighet og litt glød! Er å få kjøpt på Taxfree på Gardermoen.

Skrevet

Jeg kommer meg ikke innom noen hudpleier før jeg drar, og jeg rekker ihvertfall ikke å bestille noe fra nettet. Ergo så er Decleor, Matis, MD osv utelukket. Synd, for det er en av de jeg i utgangspunktet hadde endt opp med å kjøpe. :(

Jeg vil tippe at jeg får tak i disse der jeg skal også, men jeg tar ikke sjansen på å reise uten å ha en solkrem til ansiktet som ikke avler kviser. Hvordan er det med f.eks Cosmica sine til ansiktet? Boots sine sider sier at disse ikke skal tette porene. Noen som vet om det stemmer?

Skrevet

En krem med faktor er ikke en solkrem og skal ikke brukes som en solkrem! Den brukes som en vanlig dagkrem med ekstra beskyttelse. Vil du ha noe skikkelig, så må du nok ta turen innom en hudpleier :shoppe:

Skrevet

Decleor sin er utrolig bra og jeg har aldri hatt utbrudd av den.

Har brukt Solar sin (får på Boots) på ferie i Thailand og det gikk sånn tålelig bra - den beskyttet bra men jeg fikk litt urenheter på haka av den.

Skrevet (endret)

En krem med faktor er ikke en solkrem og skal ikke brukes som en solkrem! Den brukes som en vanlig dagkrem med ekstra beskyttelse. Vil du ha noe skikkelig, så må du nok ta turen innom en hudpleier :shoppe:

Jeg snakker ikke om vanlige hudkremer med solfaktor, jeg snakker om solkremer til ansiktet. Det er en grunn til at jeg ikke har etterspurt hudkrem med solfaktor ettersom jeg er fullt klar over at de ikke beskytter ansiktet bra nok i sterk sol. :)

Problemet mitt er at jeg er stuck på jobben med overtid inntil jeg reiser, inkludert lørdag som da hadde vært siste utvei for å handle, og da kommer jeg meg kort og greit ikke innom hudpleieren som fører MD og Decleor.

Endret av SmallTalk
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte cosmica sine solkremer for kropp i ansiktet uten problemer i det hele tatt, så skulle tro de er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...