Gjest Tristessa Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Trenger en god ansiktskrem! Har brukt Vinefit fra Lancome til nå, men vil prøve noe nytt. Har normal hud (som kanskje blir litt tørrere når det er veldig kaldt ute) som er preget av lite søvn og mye stress, lange fuktige netter og et ikke helt ideelt kosthold. På forhånd takk.
Quinden Skrevet 3. november 2003 #2 Skrevet 3. november 2003 Kan anbefale Vichy, som du får på apoteket, er kjempefornøyd, ikke avskrekkende pris heller. Der har de til alle hudtyper. Lykke til :D
Gjest Paff Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Jeg bruker Kanebos og er veldig fornøyd! De har ulike "grader" av den så på parfymeriet får du veiledning til den som er riktig for din hud. Stor og drøy flaske.
Tusseline Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Babor er tingen, synes jeg. Har selv et snev av tørr hud på vinterkalde dager, men denne funker som bare rakkern altså. Anbefales!
Litago Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Guinot har en veldig god krem for kalde vinterdager. Husker dessverre ikke hva den heter, men de vet det sikkert på en hudpleiesalong. Fin for allergikere er den også!
Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Estee Lauder har en fantastisk fuktighetskrem som funker for de fleste hudtyper, da den finnes i ulike konsistenser. Den heter 100% Time Release Moisture Cream, og jeg har hatt den for veldig tørr hud. Muligens kjøper jeg den om igjen, for min Intensive Moisture Balance fra Dermalogica gir ikke nok fukt og fett til min vinterhud. Og det med at vann i kremer for vinterbruk er skadelig, tror jeg ikke noe på. Poenget er at du skal smøre deg minst 30min før du går ut, slik at vannet får fordampet. Vannfrie kremer er kun egnet som beskyttelse i ekstrem kulde, og skal vaskes av med én gang man kommer inn igjen.
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Hydra Zen fra Lancome er bare utrolig deilig...den skal jeg ønske meg til jul (er nemoig litt dyr)...
Gjest Tristessa Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Takk for respons, alle sammen! Regner med at de fleste er å få tak i via nett eller i nærmeste parfymeri.
Reina Skrevet 5. november 2003 #9 Skrevet 5. november 2003 Shiseido pureness Har akkurat brukt opp min, og aner ikke hvordan jeg skal overleve uten!!
Gjest Ethereal Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 Den ALLER BESTE ansiktskremen som er å få for tørr hud, er Shiseido Bio-Performance Advanced Super Revitalizer N Den er helt ufattelig effektiv, trekker allikevel raskt inn, men koster over 600,- for 50ml. DEN skal jeg kjøpe neste gang jeg reiser til utlandet.
Pusekatt Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 Hydro Urgency fra Helena Rubinstein er også veldig god!
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2003 #12 Skrevet 8. november 2003 hemp fra body shop..jeg har veldig tørr ansiktshud...jeg har aldri vært så fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå