AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Jeg er trist og lei,reagerer sterkt på alt,gråter av alt. Jeg er ensom med en kjæresten som ikke vil prate om aborten jeg hadde forje uke,som jeg tok for han.. Jeg elsker han,men nå vil jeg bare gå fra han,hvordan kunne han la meg ta abort,jeg sa jo at det var greit,men det var jo ikke det,han skjønte jo det men sa ingenting.. Jeg gråter stille for meg selv,han merker det ikke,han Spørr aldri hvordan det går.. Jeg tipper han bare vil ha meg for at jeg er husmor,vasker og lager mat for han 24/7, å han er grinete for at vi ikke kan ha sex nå pga aborten,så jeg må suge han hele tiden og igår hadde vi anal sex som han vet jeg hater,han spurte hvordan det var og jeg sa det var kjempe vondt,men han stoppet alikevel ikke.. Men han er jo også snill og omsorgsfull,jeg elsker han jo! Å alle de bra sidene hans..men jeg føler meg så alene
nickless Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Jeg håper du troller , om ikke - Forlat fyren fort som beina går! 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Tull er det ikke,men skulle ønske det var tilfellet! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,det er nå etter aborten det har blitt sånn
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 jeg er sjokkert over og lese om slike parforhold når det gjelder abort. Har fulgt med en del i debattene og det som går igjen gang etter gang er at mannen vil ikke ha men hun vil. I dette tilfelles synes jeg det er rart du skriver at han er så snill og omsorgs full. Kan ikke se det noen plass her. Du har tatt abort for hans skyld siden du er glad i han. Du utfører seksuelle ting du ikke er klar for, pga du er glad i han. Har han ikke noen som helst respekt for deg i det hele tatt. Slike menn kan du ikke si er omsorgsfulle. Hadde han vært voksen nok burde han ha skjønt hva du går igjennom, men dette er så ego som det går an og bli. Jeg gikk fra en man pga slike kriterier, bla. var jeg innmari kvalm og fikk beskjed om og ta meg sammen. Han snakke kun ut fra sine behov. Jeg måtte bare slå opp og komme videre. Dessverre mista jeg 2 uker etterpå. Kan jeg spørre hvor gamle dere er? 4
Envy Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Så utrolig trist! Kjenner meg litt igjen da min kjære også kan være litt sånn fra tid til annen. Tror du kanksje kjæresten din også egentlig sliter med noen følelser rundt det hele, men har sperret det inn i seg, og på en måte "glemmer" deg litt? Synes det høres fryktelig ille ut Du bør sette deg ned med ham og prate skikkelig ut om dette, hele situasjonen og tiden etterpå, ikke minst hva dere tenker fremover. Kommunikasjon er nøkkelen til et godt forhold, og vil du virkelig fortsette sammen med denne mannen er det viktig at du får ham til å snakke ut! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Jeg blir lei meg på dine vegner når jeg leser det du skriver. Hvorfor er du sammen med en slik person? Hvor har du det fra at han er snill og omsorgsfull? Er dette en du vil dele livet med?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Jeg fremstiller han kanskje ikke helt riktig,han er snill mot meg og tar vare på meg.. Kanskje han bare ikke helt hvordan han skal forholde seg til dette med aborten. Jeg sier til han at jeg angrer,men han sier det kommer til å gå bra og at han skjønner det er tøft,men hvorfor kan han ikke si han angrer å at han vil ha barn med meg nå.. Han er snill og god,men han er også lat og tilbakeholden
Jesse Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 å han er grinete for at vi ikke kan ha sex nå pga aborten,så jeg må suge han hele tiden og igår hadde vi anal sex som han vet jeg hater,han spurte hvordan det var og jeg sa det var kjempe vondt,men han stoppet alikevel ikke.. Jeg skjønner virkelig ikke at du går med på dette, uansett hvor snill han er ellers!! Du MÅ suge han? Det er da virkelig ditt valg! 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #10 Skrevet 12. april 2011 Eg må jo ikke,men han maser og surver til jeg gjør det. Jeg er vel kanskje dum
Jesse Skrevet 12. april 2011 #11 Skrevet 12. april 2011 (endret) Eg må jo ikke,men han maser og surver til jeg gjør det. Jeg er vel kanskje dum Dum er du nok absolutt ikke. Men jeg fatter ikke at du orker å være i et sånn forhold! Ingen kan presse deg til å gjøre ting du ikke har lyst til. Punktum! Beklager hvis jeg virker litt krass her altså, jeg merker bare jeg blir litt provosert. Og veldig lei meg på dine vegne! Ønsker deg masse lykke til Endret 12. april 2011 av Jesse
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Jeg er trist og lei,reagerer sterkt på alt,gråter av alt. Jeg er ensom med en kjæresten som ikke vil prate om aborten jeg hadde forje uke,som jeg tok for han.. Jeg elsker han,men nå vil jeg bare gå fra han,hvordan kunne han la meg ta abort,jeg sa jo at det var greit,men det var jo ikke det,han skjønte jo det men sa ingenting.. Jeg gråter stille for meg selv,han merker det ikke,han Spørr aldri hvordan det går.. Jeg tipper han bare vil ha meg for at jeg er husmor,vasker og lager mat for han 24/7, å han er grinete for at vi ikke kan ha sex nå pga aborten,så jeg må suge han hele tiden og igår hadde vi anal sex som han vet jeg hater,han spurte hvordan det var og jeg sa det var kjempe vondt,men han stoppet alikevel ikke.. Men han er jo også snill og omsorgsfull,jeg elsker han jo! Å alle de bra sidene hans..men jeg føler meg så alene Jeg føler med deg i denne situasjonen. Det du ellers skriver er akkurat som å høre kvinnene på krisesenteret. "Bortsett fra det og det og det... er han jo så snill og omtenksom..." Ser du ikke hva han gjør mot deg? Han tvinger deg til abort, han forlanger at du skal stille opp seksuelt, forlanger at du skal suge ham, penetrerer deg analt. Du skal være husmor og varte ham opp på alle måter. Han har ingen omtanke eller kjærlighet for deg, du ser vel det? Han er en umoden egoist. Hvis du vil ditt eget beste, gå fra ham. Du må gjerne besøke eller ringe et krisesenter for å få noen nøytrale å snakke med. Man må ikke være blåslått for å ta kontakt. Alle gode ønsker til deg . 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #13 Skrevet 13. april 2011 Vær så snill, ikke bli i et slikt forhold. Du er ung og har livet foran deg, jo lenger du venter med å dra, jo mer kommer du til å angre på nettopp dette senere i livet. Selvfølgelig er ingen forhold rosenrøde til enhver tid, men det er faktisk et minimum av ting man skal forvente i et forhold. Avslutt dette forholdet nå. Også kan du se tilbake på hvert fall én positiv ting med aborten; Nemlig at du fikk øynene opp for at dette ikke er en mann du skal dele livet med. Lykke til.
Gjest Spinell Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Denne fyren høres verken snill eller omsorgsfull ut. Derimot leser jeg beskrivelsen av en barnslig og respektløs egoist som setter sine egne ønsker og behov langt foran kjærestens når hun er både svak og sårbar. Hvis han bare er snill og omsorgsfull når det passer ham, så stikker ikke egenskapene særlig dypt.
Xstrella Skrevet 22. april 2011 #16 Skrevet 22. april 2011 Hvorfor gjør du deg selv til en dørmatte? Er du ikke verdt mer? Forlat idioten og finn en mann som elsker deg, støtter deg og respekterer deg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #17 Skrevet 27. april 2011 Kjæresten din er en tosk. Beklager at jeg kaller han en tosk, men mitt inntrykk ut i fra hva du skriver her, er at han er en STOOOR tosk. Vær så snill å kom deg vekk i fra han. Jeg har også tatt abort med samme typen av kjæreste, og jeg forlot han kort til etter. Godt er det. Angrer ikke et sekund i dag. Når han klarte overtale med til å ta abort, vet en (i ettertid) at det er noe som skurrer. Ettersom jeg ikke ville ha abort, men tok det pga min eks "magiske evner" til å få det slik han ville. Kom deg vekk, kjære deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå