Gå til innhold

Oralsex

Fremhevede innlegg

Gjest Helluen
Skrevet

Heisann, forleden så fikk jeg endelig slikke dama mi. Og det var ikke lett, siden hun føler seg veldi ukomfortabel når jeg går ned på henne. Men denne gang kom jeg endelig til, og jeg slikket henne til hun fikk en stor orgasme. Og hun syntes dette var veldi deilig sa hun til meg, men at hun ikke vil at jeg skal slikke henne nedentil når det kommer så mye "rare" ting ut som hun sier :) Jeg vil gjerne fortsette å gjøre dette for henne, siden det største ønske jeg har når jeg har sex med dama er at hun og oppnår orgasme. Men siden dette er en veldig ukomfortabel sone for henne, lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for at hun blir mer komfortabel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell henne at det lukter og smaker godt

Gjest Penny88
Skrevet

Fortell henne at det lukter og smaker godt

jepp, alle jenter liker å høre det;)

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut til å være en veldig god kjæreste og elsker. :)

Hadde dere lyset på? Hvis ja så slukker dere lyset, siden hun er noe ukomfortabel.

Jeg er temmelig sikker på at dette vil gå seg til siden hun, tross alt, hadde stort nytelse av ferdighetene dine. ;)

Gi henne tid, og fortsett å være den gode gutten du later til å være så vil dere nok få et helt topp sexliv. :hjerter:

Masse lykke til. :)

• Liker 2
Skrevet

Ikke vondt ment, men er du sikker på at hun fikk orgasme? Hvis hun var så ukomfortabel som du beskriver er det også mulig at hun faket for å bli ferdig med det. For mange jenter er det ikke bare-bare å få orgasme om man virkelig ikke føler seg avslappet og komfortabel...

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Ikke vondt ment, men er du sikker på at hun fikk orgasme? Hvis hun var så ukomfortabel som du beskriver er det også mulig at hun faket for å bli ferdig med det. For mange jenter er det ikke bare-bare å få orgasme om man virkelig ikke føler seg avslappet og komfortabel...

Du skriver akkurat det samme som jeg tenkte etter å lest de første innleggene. Faking er sikkert like utbredt i våre dager som da jeg var ung og uerfaren.

Gjest helluen
Skrevet

Etter at vi var ferdig sa hun takk og smilte, og hun var temmelig våt (som ikke kom ifra mitt spytt)

Kan hende at hun la litt ekstra på fake'en etter at vi hadde sex, ikke vet jeg... Håper ikke det ivertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...