Gå til innhold

Jeg har blitt så care, hva betyr det?

Gjest myma88

Anbefalte innlegg

Gjest myma88

Jeg har vært sammen med kjæresten i over to år, og vi har hatt det kjempefint sammen. Han har definitivt de kvalitetene jeg er ute etter i en gutt, men i det siste så har jeg ikke følt at jeg blir glad for at han ringer, sender meldinger og prater til meg på facebook. Jeg har ikke fått sett han på en stund nå, og merker at det heller ikke bryr meg så veldig. Jeg savner han jo, men samtidig så går det litt for greit, på en måte. Jeg skal egentlig være sammen med han i påsken, men har fått en del forespørsler fra andre om jeg vil være med hit og dit og det frister minst like mye - selv om jeg ikke har sett kjæresten min på én måned. Jeg var helt gal etter han inntil ganske nylig, så det er derfor jeg lurer på hva dette betyr. Det virker liksom ikke logisk, ettersom vi har det så fint sammen. Har noen hatt det lignende? Og hva førte det til i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg og verdens beste har vært sammen i snart 4 år, og i de åra har jeg hatt slike perioder. Vært helt greit å se han, men ja, ikke noe mer. Det går heldigvis over :) Han er alt for meg, og alt jeg kan drømme om! Alle har "dårlige perioder". Går det ikke over, burde du vel kanskje begynne å reagere litt.

Skjønner det kan virke litt feil å velge andre ting foran kjæresten når du ikke har sett han på en mnd, men har dere vært sammen i to år så klarer dere å være litt fra hverandre :) Kos deg å gjør det du har lyst til, få tid til kjæresten inni mellom. Han har sikkert noen planer han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest myma88

Haha, care som i "bryr meg ikke" :P Teit slang som henger i fra mine glade år på videregående (hvor jeg forøvrig også var care). Men jeg tror det er mye sant i innlegg nummer to her, for hvis jeg hadde fått valget mellom å gi opp eller fortsette forholdet så hadde jeg selvfølgelig valgt det andre. Jeg tror kanskje at jeg trenger å konsentrere meg om mine egne ting nå, og virkelig har fått smaken på det igjen etter noen uker fra hverandre. Jeg tror jeg skal satse på påskeferie med kjæresten, og hvem vet, kanskje kommer alle de gode følelsene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heter det ikke careless? Uansett, dumt å bruke lokal slag på et forum, ikke alle som gikk på samme skole som deg, vet du.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det ikke careless? Uansett, dumt å bruke lokal slag på et forum, ikke alle som gikk på samme skole som deg, vet du.

Veldig off-topic, men må bare få fortalt at dette ikke er "lokal slang" slik du tror. Dette er ganske så utbredt. Nå vetikke jeg hvor trådstarter er fra, men er rimelig sikker på at dette er et ord som er veldig ofte brukt blandt de unge i dag. Iallefall på østlandet.

Endret av xavi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig off-topic, men må bare få fortalt at dette ikke er "lokal slang" slik du tror. Dette er ganske så utbredt. Nå vetikke jeg hvor trådstarter er fra, men er rimelig sikker på at dette er et ord som er veldig ofte brukt blandt de unge i dag. Iallefall på østlandet.

Og på Vestlandet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rannveig

Og sørlandet. Men uansett, jeg vet hvordan du har det.

Selv har jeg et avstandsforhold og ser typen en gang i måneden, og da kun en liten helg. I tiden før vi møtes igjen, merker jeg at jeg blir lett irritert over at han sender meldinger så ofte, at han vil ringe, og at vi generellt snakker så mye sammen!

Nå kommer han til påska og blir hos meg hele tiden, og jeg kan ikke treffe venninner jeg ikke har sett på lenge, fordi jeg skal være med han.

Dette er en veldig uvandt situasjon for meg, og merker at de tilbudene venninnene mine kommer med, frister mer.

Men jeg vet at når jeg får se ham på flyplassen, kommer alle de tankene til å forsvinne, og jeg vil kun være med han. Det håper jeg du også tenker. Om du ikke gjør det, syns jeg du skal ta en prat med ham om det. Det beste er å være ærlig.

Du sier at du har fått en del forespørsler fra venner om å finne på ting, kanskje typen din vil være med? Om ikke, kan jo han kanskje finne på noe annet, så får dere litt tid fra hverandre også. Det er mye å være sammen 24/7 plutselig, når man ikke er vandt til å være så mye sammen.

Det viktigste er å snakke ut om det. Du sier jo at du gjerne vil dele en fremtid med han, og da må du jobbe litt med det :)

Håper alt ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i Nord-Norge.

Jeg ser at du sier at du ikke har noe ønske om å avslutte forholdet, men at du kanskje bare er litt likegyldig for tiden, og det tror jeg ikke er så veldig uvanlig. Jeg har vært sammen med kjæresten min i fire år og hatt et par sånne perioder. Hvorfor aner jeg ikke, men det gikk over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke lokal slang, og man sier "care". Er nok bare du som er gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lokal slang, og man sier "care". Er nok bare du som er gammel.

Jeg og tror jeg , for da jeg leste overskriften trodde jeg du brydde deg for mye . Og at du ikke var så god i engelsk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn periode med kjæresten min. Han er verdens beste person, så jeg fortsatte å være sammen med ham, og de samme gode følelsene kom tilbake etter en liten stund. Bare gi det litt tid du, det er normalt at følelser går litt opp og ned i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...