Lille Rosa Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei Jeg har hatt et kit med 3 farger for bryn som nå har gått ut av produksjon. Er det noen som kan anbefale noen produkter? Vil kun ha skygger, da det gir finest resultat (hvertfall for meg).
tante fiolett Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Jeg synes en matt øyenskygge funker lite fint til bryn som egne bryn-produkter. (Og én ingrediens mindre i sminkepungen er også bra )Jeg bruker for tiden en skygge fra Mac, i fargen Concrete. Den passer i alle fall veldig fint til mine bryn (har lysebrunt hår, skyggen er medium brun uten noe rødt i seg). Forrige produkt brukt på øyenbryn var øyenskyggen Rain fra Stila. Tidligere har jeg også brukt brynpudder fra Body Shop, var fornøyd med det. De har flere farger, tror jeg. Og kosten som fulgte med i kitet var god, bruker den fremdeles!
RedFox81 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Jeg har den fra Coastal scents og er fornøyd, men det er også den første paletten for øyenbrynene som jeg prøvde, har bare brukt blyanter før. Så den er bedre enn blyanter. Ellers så har de mange på ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå