momo Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Ja, da ble det slutt med meg og kjærsten denne helgen, vært sammen i 1 år. Ble slutt fordi jeg klarte ikke å se en framtid med han, men var ikke lett fordet. For har jo fortsatt følelser. Men ble bare vanskliger, og vanskliger å se en framtid med han. Så nå er det litt kjipt, føler meg veldig alene, og har mest lyst til å bare løpe rett inn i armene på første og beste mann som dukker opp. Skal jo ikke gjøre det da. Men skal nok bare være alene en stund, må bygge opp selvtillitten igjen og. For etter siste 6 mnd, med mye kritikk og ikke noe posetivt, så er den ikke på topp.
Steinar40 Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Høres ut som du har gjort det eneste rette.
momo Skrevet 10. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2011 Ja, vet jeg har gjort det eneste rette. En framtid med han, hadde ikke gjort meg mye lykkelig. Og jeg er verdt så mye mer.
bukett Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Synd at du oppdaget først etter så lang tid...det er kjipe greier. Det gjør en kanskje i stand til å vurdere bedre neste gang?
momo Skrevet 10. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2011 Desverre så var denne mannen virkelig fantastisk de første 6 mnd, så jeg falt hardt, og da det startet å dukke opp negative ting, så var jeg ganske blind for det i begynnelsen. Og selv på slutten så var det ikke bare negativt, hadde mye posetivt og. Men det starta jo og bli mer og mer negativt. Og jeg ser ikke forholdet med han som ett tap, for det lærte meg så utrolig mye. Samtidig fikk han meg til å gjøre en ganske stor forandring i livet mitt, som viste seg å være utrolig bra. Så kom mye godt ut av forholdet og. Men nå er det på tide og gå videre.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 the best way to get over someone, is to get under someone 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå