The Duchess Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Jeg har 1 års permisjon (hele 2011) uten lønn fra min jobb i staten grunnet sykdom. Jeg går i dag på AAP og har kommet opp i en økonomisk situasjon der jeg skulle ha hatt god bruk for mine opptjente feriepenger. Er det noen som vet om jeg kan få dem utbetalt nå?
Betty2 Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Du kan i hvertfall søke om det. men mener å huske at alle ferie penger som blir utbetalt før mai, blir trukket skatt ifra. og da er det lurt å undersøke om du får noe i juni.
Kaffeavtalen Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 TA kontakt med lønningskontoret ditt. Og feriepenger for 2010 har du allerede skattet av.
Nalla Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 TA kontakt med lønningskontoret ditt. Og feriepenger for 2010 har du allerede skattet av. Du har ikke allerede skattet av feriepengene. Du skatter selvfølgelig av de det året du får dem utbetalt (bare se på lønnslipper/selvangivelsen). Det er derimot riktig at skatten på feriepengene er fordelt på de andre månedene isted (på samme måte kan vi "få" halv skatt i desember/november fordi du betaler tilsvarende høyere de andre månedene). Måtte bare få oppklare den misforståelsen 1
The Duchess Skrevet 11. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2011 Takk for svar. Jeg skal ta kontakt med lønnsavdelingen for å få høre. Håper jeg får og jeg kan ikke forstå om jeg ikke får heller. Jeg har jo permisjon uten lønn dette året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå