AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei alle sammen Jeg har et problem med bukser, og det er det at uansett hvor trange de er, så får jeg en sånn løs buksefold der baki. http://bildr.no/view/861818 Jeg bruker normalt størrelse 38, og den buksen jeg prøver der er i størrelse 36, fra ungdomsavdelingen til HM. Hva er grunnen til det? Er jeg svai i ryggen eller noe?
Rødtoppen86 Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Hehe, slik får jeg også av de fleste bukser og skjørt. Man har jo ruggmuskler (to søyler) som kanskje gjør at det blir slik?
Gjest Blondie65 Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Dårlig passform på buksen i forhold til din kroppsfasong. Det er noe dritt, og dessverre er det bare nål og tråd som kan hjelpe.
Gjest baben Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Jeg har samme problemet selv. Men på bildet ser det ut som en tights..? Hvertfall, du kan jo prøve Levi's Curve ID jeansene, i "bold"? http://us.levi.com/family/index.jsp?categoryId=3146900&cp=3146849.3146880 Jeg har ikke prøvd de ennå, da. Men skal visst passe for de som har problem med "gap in the back" som det står.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Akkurat det er tights, ja. Men det skjer i stor grad med de fleste dongeribukser. Har funnet en bra dongeribukse hvor jeg ikke får sånn fold, modellen Thursday fra Weekday. Hehe. Bare lurer på hva som er grunnen. Innovervendte ryggsøyler?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Jeg har svai i ryggen og en rumpe som står rett ut. Har smal midje ift rumpa og derfor er buksene alltid løse rundt livet, og får dessuten sånn gap bak der. Lite å gjør med det, men tror grunnen er svai rygg og/eller stor differanse mellom hofter og midje. Jeg er feks strl 34/36 rundt midjen, men 38/40 rundt rumpa/hoftene. Må derfor ha stor strl for å få skvist rumpa oppi og da passer den ikke i livet.
FantasDick Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Jeg har også dette problemet, både med bukser/skjørt og topper/kjoler. Jeg er ganske svai i ryggen og tipper dette er problemet mitt. Løsningen min er å drite i det og bruke klærne likevel eller å prøve, prøve og prøve helt til jeg finner klær som passer også i svaien.
Gjest Tigress Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Problemet er at rompa di stikker ut bakover, og då blir det slik. Du treng ikkje ha noko unormal svai i ryggen, det er forholdet mellom midje og rompe som er greia.
Wonders Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 (endret) fordi du synker inn der...Noen er slik, min sambo er slik også. Endret 12. april 2011 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå