Gå til innhold

Analsex...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker analsex godt om partneren kan sine saker. Har en ny kompis nå, og vi hadde oss når vi kom hjem fra fest i natt. Det gikk ganske heftig for seg, og han tok meg også deilig analt. I dag er jeg skikkelig øm, og klarer nesten ikke å sitte.... :sjenert: Har ikke vært sånn før, i alle fall ikkke så mye som nå.

Tror nok det vil gå en del dager før jeg er "klar" der igjen.. :fnise:

Til dere som har analsex regelmessig; hvor ofte skjer det? Blir dere ømme og trenger pause noen dager...?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg liker analsex godt om partneren kan sine saker. Har en ny kompis nå, og vi hadde oss når vi kom hjem fra fest i natt. Det gikk ganske heftig for seg, og han tok meg også deilig analt. I dag er jeg skikkelig øm, og klarer nesten ikke å sitte.... :sjenert: Har ikke vært sånn før, i alle fall ikkke så mye som nå.

Tror nok det vil gå en del dager før jeg er "klar" der igjen.. :fnise:

Til dere som har analsex regelmessig; hvor ofte skjer det? Blir dere ømme og trenger pause noen dager...?

Kommer litt an på stumpen min. Må iallefall ha det 1 gang i uka!! Men enkelte uker er det flere ganger. Han er veldig stor, så må være forsiktig.

Hadde 6 ganger på 1 uke.. Det gjorde vondt det! :gjeiper:

Skrevet

Vel etter et par dager med kun analsex opp til 3-4 ganger i døgnet vil jeg si kvoten er nådd... Når jeg begynner å slite for å takle å få den inn er det på tide med en pause... hehe

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Iallefall 1mnd med den her tykke kuken som typen min har!

Har vondt kjempelenge etterpå :snurt:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Synes ikke anal er noe digg jeg. :sjenert:

Skrevet

Pleide å ha ca 1 gang i uken før. Blir nok slik igjen når jeg kommer meg på beina igjen :jepp: Og kjæresten min har en gigantisk penis så blir rimelig øm, ja... :sjenert:

Skrevet

Jeg tenner på det,og kunne godt tenkt meg å ha det oftere. Tror det er 2 år siden sist. Alle gangene vi har gjort det, har det som regel vært i fylla,og det det er vel kanskje ikke det beste...men jeg sliter litt med å tørre..! Er så sabla redd for gris..åssen klarer dere å gjennomføre det så mange ganger på kort tid? Jeg ser jo for meg at det er avhengig av tid - at man må passe på å følge med på når man spiste,når man sist hadde avføring osv...jeg opplever at jeg ikke er helt "tømt" når jeg er på do...kjenner som regel etterhvert at jeg må en gang til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...