AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei! Er svært interesert i fosterhjem, barevern o.l, og etter og ha sett et program på nrk, brennpunk for lenge siden som heter "ingens barn" så lurer jeg på om det er noen flere debatter\dokumentarer o.l rundt dette temaet? Søker rundt, men finner ingenting. Tusen takk for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Morsomt at jeg skulle merke nettopp ditt innlegg, da jeg selv var med i dokumentaren du viser til. Brennpunkt hadde en dokumentar noen år tidligere som de bare kalte "barnevern" ellers fins det mange debatter, dokumentarer og kronikker omkring dette temaet. Anbefaler deg også dokumentaren "Problembarna" laget av Landsforeningen for Barnevernsbarn. Lykke til med letingen!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Tusen takk! Synes dette temaet er spennende, har lyst og jobbe innenfor dette yrket, og synes debatter, dokumentarer fra det virkelige liv kan hjelpe meg med og få en forståelse for dette, morsomt at akkurat du la merke til dette da, siden du var med i dokumentaren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå