AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 hvis jeg ikke trykker på AB knappen så fremstår jeg bare som en dust når jeg sier dette: men jeg liker at jenter kler seg med god smak, noen ganger betyr det at de viser litt hud osv
Gjest Blondie65 Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 hvis jeg ikke trykker på AB knappen så fremstår jeg bare som en dust når jeg sier dette: men jeg liker at jenter kler seg med god smak, noen ganger betyr det at de viser litt hud osv Nei nei nei, det kan du da ikke mene. I disse dager må du ikke oppfordre jenter til å vise hud for da kan de bli voldtatt. Følg med altså.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Nei nei nei, det kan du da ikke mene. I disse dager må du ikke oppfordre jenter til å vise hud for da kan de bli voldtatt. Følg med altså. de peneste jentene pleier å bruke tights som bukse av og til :gjeiper: 1
Hankjønn Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Du fremstår da ikke osm dust ved å synes dette Selvsagt er det flott når jenter kler seg med god smak, og det kan godt bety at de viser litt hud. Det er jo det de fleste gutter vil se
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Hva er dust ved dette? Trodde det var riktig så vanlig jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå