AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hvor mange syns dere er for mange for menn/kvinner? Personlig syns jeg også det har litt å si hvorvidt man har vært i forhold eller bare har hatt one-night. Men kunne egentlig ikke brydd meg mindre med hvor mange andre ønsker å ha, men gøy å sammenligne og høre hvilke meninger folk har om slikt. Si gjerne egen alder, kjønn og antall, så kan man sammenligne. Kvinne 20 år 6 stykker.. To lengre forhold.
Timseh Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 Jeg bryr meg overhode ikke. Så lenge folk er nøye med bruk av kondom og ikke sårer andre (har bevisst sex med gifte menn/kvinner, menn/kvinner i forhold osv, er utro) så har ikke jeg noe med det å gjøre Kvinne, 20 år, 11 stk, 4 lengre forhold 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Mann 38 år 40-50 stykker - har ikke helt telling
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 Mann, 25-30 år. Jeg har hatt tre. For meg begynner det å bli for mye hvis hun har hatt mange nok til å kunne stille en start-ellever. I hvert fall hvis hun har begynt å fylle opp innbytterbenken også. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Mann, rett i nærheten av 30.. ca 130 stk. 4 kjæresteforhold av varierende varighet. Ikke noe problem for meg hvor mange jenta har vært med, så lenge hun har roet seg ned til vi blir sammen. Jeg spør aldri, men de fleste jentene jeg har datet eller vært sammen med har pussig nok få tidligere partnere (5 eller færre).
Gjest HunterLady Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 (endret) Mann, rett i nærheten av 30.. ca 130 stk. 4 kjæresteforhold av varierende varighet. Ikke noe problem for meg hvor mange jenta har vært med, så lenge hun har roet seg ned til vi blir sammen. Jeg spør aldri, men de fleste jentene jeg har datet eller vært sammen med har pussig nok få tidligere partnere (5 eller færre). Tror ofte det er slik at de som selv har hatt mange sexpartnere er mer tolerante ovenfor partnerens tidligere sexpartnere. Jeg har selv en del ligg bak meg og bryr meg ikke så voldsomt om fortiden til min nåværende type. Har man f.eks i en alder av 25, bare hatt 2 sexpartnere, mens den nye kjæresten har hatt 100, så sier det seg selv at det kanskje blir litt problemer siden de tydeligvis har meget forskjellige grunnverdier. Like barn leker best. Endret 10. april 2011 av HunterLady 3
karolinn Skrevet 10. april 2011 #10 Skrevet 10. april 2011 Jente 22 år Ca 30 stykk, et varig forhold.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Jente 25 år 4 varige forhold ca 25 stk
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 Jente 34 3 varige forhold 2 ons- aldri mer;)
Gjest Katten. Skrevet 10. april 2011 #13 Skrevet 10. april 2011 TS begynner med å spørre om hvor mange som er for mange, for så å be folk fortelle hvor mange de har hatt, ikke hvor mange som er for mange? Fascinerende. Så lenge jenta ikke får flere hakk i beltet etter vi har blitt monogame, så bryr jeg meg ikke så mye. 2
Gjest Penny88 Skrevet 10. april 2011 #14 Skrevet 10. april 2011 her vel fint lite å si hvor mange sexpartnere man har hatt..
Gjest Raindrops Skrevet 10. april 2011 #15 Skrevet 10. april 2011 (endret) Så lenge jenta ikke får flere hakk i beltet etter vi har blitt monogame, så bryr jeg meg ikke så mye. Signerer denne, bare at for meg så gjelder det menn. Jeg henger meg ikke opp i hvor mange han har hatt sex med, ikke spørr jeg heller. Det gjelder forsåvidt også alle andre. Jeg kan ikke se at jeg har noe med å "dømme" dem etter hvor mange de har hatt sex med, enten det er få eller mange det er snakk om. Folk er forskjellige, og det kan jeg leve med. Endret 10. april 2011 av Raindrops
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #16 Skrevet 10. april 2011 Tror ofte det er slik at de som selv har hatt mange sexpartnere er mer tolerante ovenfor partnerens tidligere sexpartnere. Jeg har selv en del ligg bak meg og bryr meg ikke så voldsomt om fortiden til min nåværende type. Har man f.eks i en alder av 25, bare hatt 2 sexpartnere, mens den nye kjæresten har hatt 100, så sier det seg selv at det kanskje blir litt problemer siden de tydeligvis har meget forskjellige grunnverdier. Like barn leker best. Er ikke alle oss med få partnere som bryr oss om nåværende partners antall heller da. Hun er kun min andre i en alder av 30, selv har hun hatt opp mot hundre, noe hun har vært helt ærlig om. Vi har vært sammen ca fem år, så det er jo rimelig stabilt. Ser det faktisk som et kompliment, hun har prøvd mange forskjellige menn, men så har hun valgt meg. Da gjør jeg jo tydeligvis noe riktig i senga.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #17 Skrevet 10. april 2011 Jente 20 - 7 stk med samboeren min. Eg liker da ikkje att den er sammen med har hatt mange sex parter, så det er vell noe ikkje vil vite, men men samboer hadde vell 10 - 25 stk. Vil ikkje si det var så gale;)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #18 Skrevet 10. april 2011 Jeg er 29 og har vel hatt sex med mellom 30 og 40stk et sted. Av disse er det tre lengre og kortere forhold, noen fucking friends og en elsker, resten er ons der jeg har kontakt med noen andre ikke. Hvor mange er for mange? Neh, jeg tenker ikke så mye på antall -jeg er fortsatt ganske "uskyldig" i tankegangen. Jeg er ikke typen til å være utro mens jeg er i et forhold, jeg sjekker ikke opp gutter på byen, er hverken spesielt sexy eller utfordrende. Men jeg er en jente som helt klart skiller mellom sex i et forhold og sex når jeg er singel, fysiske behov har vi alle -jeg velger å tilfredsstille mine behov når jeg ønsker det. Det betyr ikke at jeg hopper på hvem som helst, når som helst -men at jeg heller ikke holder igjen når jeg har lyst og mulighet. Det kommer aldri til å bli "for mange" i mitt hodet. Og i et forhold så er jeg opptatt av at vi skal fungere sammen, ha god seksuell kjemi og utfordre hverandre. Kan godt ha sex med en og samme person resten av livet så lenge sexen er bra og mannen er min perfect match!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #19 Skrevet 10. april 2011 Jeg har hatt 6 og er 22 år. Ser helst at partneren har under 10. En fyr som har ligget med halve byen er ikke interessant for meg, det vitner om totalt ulike verdier og et bruk-kast syn på mennesker. Derfor holder jeg meg unna såkalte playere. Trenger ikke nødvendigvis spørre "hvor mange har du hatt?". Etterhvert som man blir kjent får man en følelse av hvordan denne personen er på sexfronten. Noen unntak så klart, men tror lett jeg kunne gjettet ca antall til alle på jobben og sett at det stemte;) Å ha et skyhøyt antall sexpartnere er negativt enten man er jente eller gutt mener jeg. Og skriver under på at: Like barn leker best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå