Steinar40 Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 Hvilke triks bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #2 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg sier som oftest bare at "slik blir det!". Legger man tyngde bak ordene gir de aller fleste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg gråter. Funker både på foreldre, søsken og kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #4 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg bare gjør som jeg vil, da får jeg viljen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 10. april 2011 #5 Del Skrevet 10. april 2011 Smiler pent og blunker med øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Del Skrevet 10. april 2011 Furter, gir han dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 10. april 2011 #7 Del Skrevet 10. april 2011 Gjør meg litt ekstra søt, blunker med dådyrøynene og bruker veldig lys stemme. Works like a charm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9naah Skrevet 10. april 2011 #8 Del Skrevet 10. april 2011 Høres litt rart ut, men funker hver gang (hvertfall når jeg har gjort det)! "Tar fram" dådyr-øynene, ser litt trist ut, ett lite sukk, tar blikket sakte vekk ifra øynene til vedkomne og ser ned til høyre og lukker munnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 10. april 2011 #9 Del Skrevet 10. april 2011 Sørger for at jeg faktisk har rett, og at "viljen min" er den absolutt beste løsningen på problemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #10 Del Skrevet 10. april 2011 Sørger for at jeg faktisk har rett, og at "viljen min" er den absolutt beste løsningen på problemet. Det kan da umulig være en god måte. Da hadde vi to stått å kranglet/diskutert hele natten. Jeg er ett skikkelig stabeist og gir meg ikke før den andre, uansett om jeg har feil. Nytter ikke å diskutere med meg, for jeg står på mitt uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 10. april 2011 #11 Del Skrevet 10. april 2011 Vel, det fungerer utmerket godt for meg og samboer. Selvfølgelig betyr det også at jeg gir meg meget fort når jeg innser at min løsning faktisk ikke er særlig god og hans er bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 10. april 2011 #12 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg forandrer viljen min... da vinner jeg hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. april 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 10. april 2011 Høres litt rart ut, men funker hver gang (hvertfall når jeg har gjort det)! "Tar fram" dådyr-øynene, ser litt trist ut, ett lite sukk, tar blikket sakte vekk ifra øynene til vedkomne og ser ned til høyre og lukker munnen! Jeg er faktisk litt sjokka her! Innser nå at dette er den reneste vitenskapen for dere kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. april 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 10. april 2011 Vel, det fungerer utmerket godt for meg og samboer. Selvfølgelig betyr det også at jeg gir meg meget fort når jeg innser at min løsning faktisk ikke er særlig god og hans er bedre. Ja, det lurte jeg faktisk på Hva når plan A ikke funker. Finnes det da som regel en plan B, eller bare gir dere opp? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå