Gå til innhold

Hårhjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Håper noen kan hjelpe (mulig det ligger på feil plass..)

Jenta mi fikk sånne mange, tynne "sydenfletter" da hun nettopp var i Spania. Nå er flettene tatt ut, men hun som gjorde det har hatt i ett eller annet, minner om vaselin, og håret er skikkelig fett! Ser ut som om hun har klint smør inn i håret...

Har vasket håret hennes 6 ganger nå, med to shamponeringer på hver vask. Bruker en god shampo fra sebastian. Men håret er like ille......folk som ikke vet at hun har vært i Spania og hatt fletter tror sikkert ikke jeg har vasket håret hennes på et år eller noe..

Så hva kan jeg gjøre for å få håret normalt igjen?

(hun hadde sånne fletter for tre år siden og, men da var det ikke hatt i sånt kliss..)

AnonymBruker
Skrevet

Vask håret med zalo eller grønnsåper, det hjelper.

AnonymBruker
Skrevet

Vask håret med zalo eller grønnsåper, det hjelper.

Ts her

Får prøve en ny runde med grønnsåpe nå før leggetid....

takk for svar!

Skrevet

Ts her

Får prøve en ny runde med grønnsåpe nå før leggetid....

takk for svar!

Og masse masse balsam! Det kan gjøre susen! Hjalp til meg da jeg fikk kliss i håret! :)

Skrevet (endret)

Ikke skyll håret med vann før du tar i shampoen. Ta en god mengde i håndflaten og skum håret skikkelig mens det ennå ikke er tilført noe vann. Også skylder du godt ut etterpå, og kurer/ tilfører balsam

Endret av sophiaM
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Nå har frøkena hatt nok en runde i dusjen... Grønnsåpe i tørt hår først, gnei skikkelig inn, litt vann, skummet opp (masse...), skylte godt, deretter vask nr to med shampo, også satt hun 5min med hårkur..... Vått enda, men jeg tror det gjorde susen..

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...