AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/09/06/279676.html Mener norske jenter frister til sex Professor Unni Wikan er ikke overrasket over tallene som viser at 65 prosent av voldtektsanmeldte menn i Oslo i fjor var ikke-vestlige menn. Nå ber hun norske kvinner kle seg mindre dristig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. april 2011 #2 Del Skrevet 10. april 2011 Hvorfor skal ikke-vestlige menn bestemme hvordan norske jenter skal kle seg? Mørkemenn ... De som forsvarer dette er ikke riktig vel bevart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 10. april 2011 #3 Del Skrevet 10. april 2011 Så vidt jeg vet så er det ikke bare lettkledde damer som voldtas. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #4 Del Skrevet 10. april 2011 Så vidt jeg vet så er det ikke bare lettkledde damer som voldtas. sant nok... hvis jeg ikke trykker på AB knappen så fremstår jeg bare som en dust når jeg sier dette: men jeg liker at jenter kler seg med god smak, noen ganger betyr det at de viser litt hud osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 10. april 2011 #5 Del Skrevet 10. april 2011 "I fjor"? Artikkelen er ni og et halvt år gammel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. april 2011 #6 Del Skrevet 10. april 2011 "I fjor"? Artikkelen er ni og et halvt år gammel. Det er tydeligvis noen som har en agenda for å sverte såkalte lettkledde jenter og gi dem skylden for voldtekt. Alt er visst tillat i sakens anledning. Har sett mye rare innlegg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #7 Del Skrevet 10. april 2011 Ok, greit å vite hennes ståsted 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #8 Del Skrevet 10. april 2011 Den dama er ikke noe å høre på. Hun gir jeg fingeren til. Jenter skal gå naken (hvis de vil). Blir de voldtatt er det kun overgriperen sin feil. Og forresten, jeg tror ikke akkurat de som voldtar går så mye etter klesstil, det er vel heller om jenta er et lett bytte eller ikke. Gå i grupper hadde vært et bedre råd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #9 Del Skrevet 10. april 2011 Den dama er ikke noe å høre på. Hun gir jeg fingeren til. Jenter skal gå naken (hvis de vil). Blir de voldtatt er det kun overgriperen sin feil. Og forresten, jeg tror ikke akkurat de som voldtar går så mye etter klesstil, det er vel heller om jenta er et lett bytte eller ikke. Gå i grupper hadde vært et bedre råd. oslo har vel blitt det nye farvannet utenfor somalia... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #10 Del Skrevet 10. april 2011 Det er tydeligvis noen som har en agenda for å sverte såkalte lettkledde jenter og gi dem skylden for voldtekt. Alt er visst tillat i sakens anledning. Har sett mye rare innlegg i dag. Det er nok slik det er, ja. Det finnes en del "ottarfolk" som ikke tåler at noe er sexy, vakkert eller nakenhet. Nå angriper de så tror de at de blir kvitt lettkledde jenter. Håper damene har vett nok til å ikke høre på den slags idioter. Nesten så jeg fikk lyst å opprette et gratis bordell nå. Hvorfor kan man ikke legge skylden på den som voldtar? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #11 Del Skrevet 10. april 2011 oslo har vel blitt det nye farvannet utenfor somalia... Hæ? Nå er jeg dessverre ikke helt med her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #12 Del Skrevet 10. april 2011 Hæ? Nå er jeg dessverre ikke helt med her. overfallsvoldtektsmenn =pirater oslo =sjøen utenfor somalia hvis man "seiler" i grupper så er det kanskje ikke så stor sjanse for at piratene slår til eller?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #13 Del Skrevet 10. april 2011 Det er nok slik det er, ja. Det finnes en del "ottarfolk" som ikke tåler at noe er sexy, vakkert eller nakenhet. Nå angriper de så tror de at de blir kvitt lettkledde jenter. Hvorfor kan man ikke legge skylden på den som voldtar? enig der :-) eller kvinnelighet :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå