Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal kanskje på jobbintervju på lørdag! :D

I den forbindelse tenker jeg å ta en tur til frisøren, samt oppdatere klesskapet mitt litt- men hvilken make-up skal jeg legge?

Hva med mascara, diskret øyenskygge, blank lipgloss og litt solpudder?

*NERVØS*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er fint med diskret makeup på jobbintervju, det viser at man har gjort seg flid..Høres bra ut som du sier. Jeg tror ikke jeg ville hatt altfor blank lipgloss, heller en halvblank leppestift i naturlig farge.

Lykke til :P !

Gjest Zalomine
Skrevet

Diskret sminke er tingen.

Ikke overlesset med parfyme. Ikke maskara i klumper. Ikke "fjortis-sminke" (altså altfor mye av alt) Ikke glitter i ansiktet (sånn som fjortissene smører på du vet) men en "nøytral" makeup.

Jeg velger ikke grønn øyenskygge på intervju (men har gått med det på jobb, diskret lagt selvsagt) og det er heller ikke den dagen jeg prøver ut noe jeg ikke har brukt før. Kjente farger, kjente produkter. Så vet jeg at resultatet blir bra.

Det virker som om du har skjønt dette, så det går nok bra skal du se. "Klassisk, nøtralt og enkelt" ville jeg satt som mål.

Skrevet

Klassisk, naturlig sminke er nok tingen. Vet ikke om jeg ville gått til frisør samme dagen og rett før et jobbintervju. Synes man ofte da kan se litt for frisert ut.. om du skjønner hva jeg mener. Lykke til med intervjuet. :)

Skrevet

Fin sminke som ser naturlig ut fremhever dine gode sider.

Skrevet
Fin sminke som ser naturlig ut fremhever dine gode sider.

:Nikke: Enig!

Smurfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...