AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 VELDIG!!!! Anne Anka trengs som personlig trener.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 JA! Hun har jo noen voldsomme bollekinn, så helt umulig at resten av kroppen ikke står i stil..
Iro Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 Ehehe, diameteren på bollekinnene er jo alt for sto i forhold til diameteren på sløyfa. Dessuten tyter fettet ut overalt på den imaginære kroppen.
Eske Skrevet 11. april 2011 #8 Skrevet 11. april 2011 Men det er tungt å shoppe da.... Kanskje hun rett og slett bare er grisesterk og har overutviklede ansiktsmuskler etter all smilingen som hører med nye klær og fine ting?
Eske Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 ... Eller så kan det selvfølgelig være at posene egentlig er fylte med berlinerboller, og da er selvsagt saken en annen. Jeg foreslår full kroppsmasseanalyse!
kisskissbangbang Skrevet 11. april 2011 #10 Skrevet 11. april 2011 Hvis hun der er overvektig er i HVERT FALL jeg det, enda venninnene mine sier jeg er fin og tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå