Gå til innhold

Kontakt etter ons - hvor lenge vente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde en deilig ons :sengekos: med en bra fyr på torsdag, han var veldig ålreit da han dro og vi har sendt noen mailer frem og tilbake (han bor i et annet land enn meg). Han venter konsekvent 10-12 timer før han svarer på mailene mine - er dette vanlig? Er dette en sånn taktisk player-strategi som man bør være litt obs på?

Det han skriver er superbra, han er hyggelig og sier han liker meg og avslutter alle mailer med "kiss"... og jeg blir forvirra når det tar så lang tid for han å svare. Kanskje jeg bare er utåmodig? Kanskje jeg bør roe ned? Kanskje jeg bør si ifra?

Har bare vært singel noen måneder og aldri vært i denne situasjonen før, så trenger deres hjelp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det har utviklet seg til en flørt kanskje, men opprinnelig var det en ons... Det er bare 1 times tidsforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo ikke ons når dere fortsatt har kontakt, og det eventuelt har utviklet seg litt følelser. ons da harman sex så er man ferdig med det.

Godt mulig han ikke sjekker eposten sin hele tiden, og svarer når han har tid. Og spiller det egentlig noen rolle om han svarer etter 12 timer? Han svarer jo. Eller forventer du at han skal svare med en gang du har sendt meldingen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, England. Like gammel som meg - ferieons som tydeligvis er en ferieflørt eller kanskje bare en vanlig flørt.

Jeg er kanskje for utålmodig ja, Piper. Men har som sagt ikke vært i denne situasjonen før, som er grunnen til at jeg spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...