Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2003 #1 Skrevet 3. november 2003 Det siste året har jeg spart håret fra helt ultrakort, og til dagens kragelengde. I flere år har jeg farget håret svart, men var lei av det, og ville ha forandring. I dag har jeg gjennomgått en total forandring, og gleder meg til å se ansiktet til min kjære når han ser mitt "nye" jeg. Håret ble bleket og deretter farget inn med en brun plantefarge med litt rødt i. I tillegg fikk jeg helt ny, asymmetrisk lugg som er ca to cm lengre på høyre enn på venstre side. Passer veldig fint til mitt ultraglatte hår. 1200 kom herligheten på, men det tok til sammen tre timer... fornøyd Ethereal, som må finne nye sminkefarger
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2003 #3 Skrevet 3. november 2003 Håper jeg ikke skriker når jeg ser meg i speilet i morgen tidlig... Har nemlig en tendens til å glemme at jeg har vært hos frisøren
Gjest sunshine-t Skrevet 3. november 2003 #4 Skrevet 3. november 2003 Heheh!!går sikkert greit det skal du se! jeg satt modell tidligere og da glemte jeg jaffal at jeg hadde fått nye farger av og til.. den ene gangen hadde jeg 5 forskjellige rød toninger i håret.. kan tro det sjokket jeg fikk dagen derpå.. :o heheh!!!
Gjest lekebøll Skrevet 3. november 2003 #5 Skrevet 3. november 2003 Stilig! Nysgjerrig -> :hint hint:
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2003 #6 Skrevet 3. november 2003 @Lekeball: Skal se om jeg får lokket min kjære til å ta et bilde av meg i annet enn maleklær Jeg begynner å bli lei av no makeup og håret til alle kanter, komplett med maling i trynet. Men fint blir det....
Gjest lekebøll Skrevet 3. november 2003 #7 Skrevet 3. november 2003 Tar gjerne et med maleklær også. Får jeg se resultater av leiligheten også, kanskje? Hadde vært moro.
Gjest Ethereal Skrevet 3. november 2003 #8 Skrevet 3. november 2003 Det kan du etterhvert få Men TING TAR TID... Nå er vi halvveis i gulvlegginga (dvs darlingen og svigerfar er ), selv holder jeg meg til maling. Men i løpet av neste uke blir det nok innflyttingsklart.
Gjest lekebøll Skrevet 3. november 2003 #9 Skrevet 3. november 2003 Ting tar tid, og når det "snart" er ferdig, så må bare ørten "små" ting fikses... osv. Men er nok verdt det - gleder meg til å se. :blunke:
Gjest Vanessa Skrevet 3. november 2003 #10 Skrevet 3. november 2003 Høres spennende ut, spesielt det med asymmetrisk lugg! :nysgjerrig nå: Jeg har også lyst til å gjøre noe med håret mitt, men vet ikke riktig hva. Har blant annet vært inne på tanken om å klippe det ca til haken og ha lugg, men jeg tror kanskje ikke det ville kledd meg noe særlig.
Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Vanessa, du burde gå til en skikkelig frisør som du føler deg på bølgelengde med. Jeg anbefaler Benoni og Rosa, de som jobber der er rasende flinke. Jeg sparer jo til langt hår, men vil ha en frisyre, ikke bare masse tungt hår som henger rett ned, og da trenger jeg hjelp. Slik jeg har håret for tiden, trengs lite styling og føning, og det passer meg perfekt. Går det bra med lesingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå